י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"טיפות של ברק"- סדרת מוצרים חדשה וקסומה לילדות

בימים אלו מושקת סדרת מוצרים חדשנית מבית ג'ונסונס®. מהי הסדרה החדשה ולמי היא מיועדת?

"טיפות של ברק"- סדרת מוצרים חדשה וקסומה לילדות
יחץ



בשבועות האחרונים השיק ג'ונסונס®, מותג מוצרי התינוקות המוביל, סדרה חדשה וייחודית בשם 'טיפות של ברק'. מדובר בסדרת טיפוח חדשה ייעודית לילדות, לשיער רך ומבריק לאורך כל היום.
הסדרה מיועדת לאימהות שמעוניינות להעניק לנסיכה שלהן שיער במראה מושלם, בריא ורענן שמחזיק מעמד לאורך זמן. סדרת 'טיפות של ברק' יוצרת שיער רך כמשי וברק מוגבר לאורך כל היום, ומגע הקסם שלה מאפשר לילדה ולאם ליהנות משיער רך ומטופח במיוחד, בניחוח נעים ובמראה בריא ומבריק.

אילו מוצרים קיימים בסדרה?

סדרת 'טיפות של ברק' כוללת שלושה מוצרים איכותיים שיוצרים את הברק הקסום: שמפו, מרכך ותרסיס מרכך מתיר קשרים. כל אחד מהמוצרים מכיל נגיעות של פרוטאין משי וטיפה של שמן ארגן, המסייעים להחזרת הברק הטבעי לשיער כבר מהשימוש הראשון.
הניחוח הקסום של 'טיפות של ברק', יחד עם הברק, המראה הבריא והשיער הרך והקל לסירוק, מאפשרים לך ולנסיכה שלך שעה של הנאה, ניחוח נעים ומראה מטופח, מבריק ומלא חיים לאורך כל היום.

מדוע יש צורך במוצרים ייעודיים לילדות?

ישנם הבדלים משמעותיים בין עולם התינוקות לעולם הילדים. בעוד שלתינוק יש שיער רך ודק שקל מאוד לחפיפה, ככל שהשנים עוברות המלאכה נעשית מורכבת יותר...
נוסף לכך, בגיל גדול יותר ישנן עצמאות, התפתחות מוטורית והתנהגות שלעתים מקשה על ההורים את הטיפול בשיער.

מלבד המראה הרך והמבריק שמעניקה סדרת 'טיפות של ברק', למוצרי הסדרה ישנו גם ערך מוסף של הנאה וחוויה בזמן החפיפה. הניחוח הייחודי והתחושה הנעימה הופכים את השעה הזו לשעה של הנאה וחוויה, ויוצרים עבור הנסיכות הקטנות עולם קסום שמאפשר לחלום, לדמיין ולהתפתח.

כיצד פותחה הסדרה החדשה?

'טיפות של ברק' היא סדרה שמיועדת במיוחד לילדות החל מגיל שנתיים, שבו השיער מתחיל להשתנות והופך לעבה יותר וקשה יותר לטיפול. לקראת פיתוח הסדרה ערכנו בג'ונסונס® בדיקות רבות על מנת להגיע לנוסחה מנצחת ויעילה שתיתן מענה לאימהות שחשוב להן מראה בריא ורך לשיער של הילדות.

בשונה משמפו ומוצרי שיער לתינוקות, כשמדובר בילדים בגיל שנתיים עד שמונה, להורים חשובים פרמטרים אחרים במוצר: ברק, שיער נעים וריחני לאורך כל היום, לחות, התרת קשרים בקלות, מראה שיער מסודר ונתונים נוספים.
סדרת 'טיפות של ברק' עונה על הצורך הזה עם שלושה מוצרים שיוצרים מראה מטופח וקסום עם ניחוח נעים לאורך זמן.
ג'ונסונס מוצרי תינוקות טיפות של ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד