י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חשד: חרדי תושב אשדוד תקף באכזריות את בתו כבת 16

נערה חרדית בת 16 תושבת אשדוד, העידה בפני חוקרי המשטרה כי אביה מבצע בה מעשים חמורים • הוא נעצר והתיק בעניינו הועבר לפרקליטות

חשוד בעבירות חמורות בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בעבירות חמורות בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נערה בת 16 תושבת אשדוד העידה בפני חוקרי המשטרה כי אביה מבצע בה מעשים חמורים ובעקבות כך הוא נעצר והתיק בעניינו הועבר לפרקליטות.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי ביום ראשון בשבוע שעבר, חוקרי משטרת לכיש עצרו חרדי תושב אשדוד בן 44, בחשד כי ביצע בבתו בת ה-16 עבירות חמורות. מדובר במידע שהגיע לידי המשטרה באמצעות מחלקת הרווחה בעיר ובעקבות כך גבו עדות מבתו של החשוד שחיזקה את החשדות כלפי אביה.

לאחר חקירתו הוא הובא לבית המשפט שם חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו ובית המשפט נעתר והאריך את מעצרו מעת לעת עד ליום חמישי הקרוב. היום (שלישי) עם הגשת הצהרת תובע, התיק הועבר לפרקליטות מחוז דרום לבחינת והכנת כתב אישום כנגד החשוד.

"משטרת ישראל אמונה ופועלת להגעה אל חקר האמת בכל תלונה המוגשת לפתחה, בכללן חקירות רגישות" אומרים במשטרה בעקבות חקירה זו, תוך שהם מדגישים כי בפרט כאשר מדובר בעבירות בתוך המשפחה, "על מנת לאפשר לקורבנות העבירה את הביטחון להתלונן, לקבל סיוע ותמיכה ולהביא למיצוי הדין עם העבריין".
עבירות חמורות תקיפה אכזרית בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד