י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חשד: חרדי ביצע מעשים חמורים בילדות ונערות מהמגזר

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: חרדי בן 31 חשוד כי יצר קשר על ילדות ונערות וביצע בהן עבירות חמורות • הוא נעצר אתמול (שלישי) ע"י המשטרה. והיום, הוא הובא לביהמ"ש ומעצרו הוארך בחמישה ימים

חשוד בעבירות חמורות בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בעבירות חמורות בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב שכונה חרדית בן 31 חשוד כי יצר קשר על ילדות ונערות וביצע בהן עבירות חמורות.

בתקופה האחרונה התקבל מידע במשטרה לפיה נהג הסעות תושב העיר, נמצא בקשר אסור עם קטינות חרדיות בגילאי 14-16 ומבצע בהן עבירות חמורות.

בעקבות המידע, פתחו חוקרי הימ"ר (יחידה מרכזית) בחקירה סמויה, במהלכה אספו החוקרים ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. עם התקדמות החקירה הסמויה, עלה כי הנהג נוהג מזה שנה ליצור קשר עם קטינות מהמגזר. על פי החשד, לאחר שרכש את אמונן וקרבתן נהג להסיע אותן ברכב ההסעות למקומות מבודדים שם ביצע בהן עבירות חמורות הן על פי התורה והן על פי ההלכה.

אתמול (שלישי) בבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי - עצרו חוקרי מחלק הנוער של ימ"ר ירושלים את החשוד והוא נחקר בחשד למעשים המיוחסים לו. היום, הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד מסר גרסה לחוקרים, ולדברי פרקליטו החשוד ביקש לנתק את הקשר לפני זמן מה, אולם הנערה היא שסירבה.

השופטת מיקה בנקי האריכה את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, עד ליום ראשון הקרוב. במשטרה ציינו כי החקירה הסמויה שהחלה בעקבות המידע, הבשילה תוך פרק זמן קצר לכדי תשתית ראייתית כנגד החשוד.

פרקליטיו של החשוד, עו"ד מאיר כהן ועו"ד יוסי נדב מסרו ל'בחדרי' בתגובה: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות המיוחסות לו, כל הסיפור הזה נפל עליו כרעם ביום ובהיר ואנו בטוחים שכל הסיפור הזה יתברר כמהומה על לא מאומה".

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
עבירות חמורות נהג הסעות ילדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד