י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"אור לשבת"- מוצרי חשמל כשרים לשבת ולחג

"אור לשבת" משווקת את מנורת השבת החדשנית, בעלת תריס שליטה על עוצמת האור.

"אור לשבת"- מוצרי חשמל כשרים לשבת ולחג
יחץ





"אור לשבת" הוא מותג המתמחה בייצור מוצרי חשמל כשרים המיועדים לשימוש בשבת וחג. המותג "אור לשבת", חרט על דגלו מתן מענה ופתרונות בסוגיות הלכתיות, לטובת הציבור הדתי. זאת, באמצעות מוצרי חשמל שניתן לעשות בהם שימוש ללא חשש לחילול שבת וחג, וללא צורך בטבילה.

המותג הוקם ע"י חברת "סהרה אלקטרוניקה", חברה משפחתית שבראשה עומדים שלושה דורות. החברה מייצאת מסין מוצרי צריכה כבר למעלה מ- 35 שנה למקומות שונים בעולם.




כשרות ובטיחות

המוצרים של המותג "אור לשבת" עוברים בידוק הלכתי-מדעי מחמיר. כל האישורים והאסמכתאות לשימוש במוצרי המותג בשבת וחג ניתנים בהתאם להלכה היהודית, על ידי המכון הטכנולוגי מדעי להלכה, בראשות הגאון ר' לוי יצחק הלפרין שליטא.
ההנחיות לפיהן יש לפעול בעת ייצור ושימוש במוצרי המותג מועברים על ידי המכון הטכנולוגי מדעי להלכה לנציגי החברה ומשגיחי הכשרות מטעם החברה העובדים למול המפעלים. אלה מוודאים באופן רציף ועקבי שהייצור עומד בהנחיות ובדרישות ההלכתיות המתאימות. כך, המותג "אור לשבת" מבטיח כי המוצרים המשווקים על ידו עומדים בדרישות הכשרות המחמירות ביותר.
כמו כן, המוצרים של המותג "אור לשבת" עומדים בכל דרישות הבטיחות ותו התקן הבינלאומי והחברה נותנת מענה ואחריות מלאה בשירות ובאיכות.




מוצר הדגל- מנורת השבת

לאחר פיתוח וחשיבה של למעלה משנתיים נולד מוצר הדגל של "אור לשבת"- מנורת השבת.
מנורת השבת הינה מנורת שולחן בעלת תריס שבאמצעותו ניתן לשלוט בעוצמת האור.
כך, המשתמש נדרש להדליק את המנורה לפני כניסת השבת ובמהלכה ניתן לשלוט בעוצמת האור, ממצב של תאורה מלאה ועד להחשכה מוחלטת. את המנורה יש לקבע באמצעות כריות הוואקום שבבסיסה למשטח יציב, לשם מניעת טלטול.

המנורה של "אור לשבת" בטיחותית וניתנת לשימוש בכל חדרי הבית: חדר השינה, חדרי ילדים, מטבח ועוד. המנורה גמישה, מתקפלת וקלה לנשיאה כך שניתן לשאת ולהתנייד איתה בקלות. לא רק זאת, אלא שלמנורה ייצור ייחודי המאפשר שימוש בכל העולם, שהינו חסכוני מאוד בחשמל – פחות מ 4 אגורות ב- 24 שעות! המנורה מגיעה במספר צבעים וניתנת אף לתלייה על הקיר.





ליין המוצרים של "אור לשבת"

כיום, ליין המוצרים של המותג "אור לשבת" מבקש לתת לציבור הדתי את סל הכלים הנדרש כדי להקל על שמירת השבת והחג כהלכתם בעולם המודרני, ולשם כך הוא כולל גם; קומקום שומר שבת, מיחמים בגדלים שונים כולל מיחם משאבה, פלטות שבת בעלות פטנט בלעדי לחסכון בחשמל, טוסטר אובן חדשני בעל מצב שבת ופלטת שבת מובנית וכו'.


על מנת להצטרף למשפחת "אור לשבת" ולקבל מידע היכן ניתן לרכוש היום את מוצר הדגל של החברה, מנורת השבת, ניתן לשלוח הודעה באמצעות לשונית צור קשר באתר

מוצרים כשרים אור לשבת מנורת השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד