י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למורת רוחם של הצייצנים: טוויטר מכפילה את אורך הציוצים ל-280 תווים

הרשת החברתית הסבירה כי ברוב השפות האורך המקורי של ציוצים היה קצר מדי. ביפנית, קוריאנית וסינית ההגבלה תישאר של 140 תווים • משתמשי הרשת החברתית התרעמו בספטמבר על הניסוי שבו איפשרה טוויטר לצייצנים נבחרים לצייץ ב-280

  • י"ט חשון התשע"ח
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



טוויטר הודיעה אתמול כי תשנה את ההגבלה על אורך הציוצים ל-280 תווים – כפליים מאורכם של ציוצים עד כה – עבור משתמשים ברוב המדינות.

הרשת החברתית החלה לבחון את האפשרות של פוסטים ארוכים יותר כבר בספטמבר ואפשרה זאת למספר מוגבל של משתמשים. טוויטר אמרה אז כי היא עושה זאת משום שברוב השפות, למשתמשים לא מספיקים 140 תווים. ביפנית, קוריאנית וסינית, למשל, ניתן לתמצת ציוצים בפחות תווים מאשר בשפות אחרות, ולכן בשלוש השפות האלה תמשיך להיות הגבלה של 140 תווים.

הניסוי של טוויטר (19.66 +1.39%) בספטמבר עורר ביקורת מצד משתמשים שהתלוננו כי ציוצים ארוכים יותר עלולים לשבש את הפיד שלהם – ואחרים טענו כי טוויטר צריכה להתמקד בשינויים אחרים וחשובים יותר, כמו טיפול בבריונות רשת ובפייק ניוז. ואולם החברה אמרה אתמול כי הניסויים שערכה הראו כי 280 תווים אינם משפיעים על הפיד. לדברי החברה, משתמשים שלהם ניתנה האפשרות לצייץ 280 תווים ניצלו בתחילה את כל המקום שניתן להם, אך עד מהרה חזרו לציוצים קצרים יותר.

"ראינו שכשאנשים היו צריכים להשתמש ביותר מ-140 תווים, הם צייצו יותר בקלות ולעתים קרובות יותר. אבל חשוב מכך, אנשים עדיין צייצו רוב הזמן פחות מ-140 תווים והתמצות של טוויטר נשאר כפי שהוא", כתבה עליזה רוזן, מנהלת מוצר בטוויטר, בפוסט באתר החברה.
טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד