י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

משכנתאות וחרדים: כנס ייחודי של מזרחי-טפחות בבית שמש

בנק מזרחי-טפחות קיים בשבוע שעבר כנס ייחודי למגזר החרדי בבית שמש, שעסק בנושא המשכנתאות וכלכלה משפחתית נכונה. בכינוס המיוחד השתתפו למעלה ממאה מתושבי בית שמש שקיבלו מידע שימושי רב ועצות לניהול התקציב המשפחתי

משכנתאות וחרדים: כנס ייחודי של מזרחי-טפחות בבית שמש



הצלחה גדולה לכנס המשכנתאות: מזרחי-טפחות קיים בשבוע שעבר כנס ייחודי למגזר החרדי בבית שמש, שעסק בנושא המשכנתאות וכלכלה משפחתית נכונה. בכינוס המיוחד השתתפו למעלה ממאה מתושבי בית שמש שקיבלו מידע שימושי רב ועצות לניהול התקציב המשפחתי.

אבי עמר – מנהל המגזר החרדי, אמיר סימוני – מנהל סניף בית שמש, אבירם חיים – מנהל משכנתאות בסניף בית שמש ואירנה ז'בוטינסקי – בנקאית משכנתאות בסניף בית שמש כיבדו בנוכחותם את הכינוס.

את הכנס פתח מנהל המגזר החרדי במזרחי-טפחות, מר אבי עמר, שדיבר על נכונות הבנק לבוא לקראת הציבור החרדי ולהיותו קשוב לצרכים המיוחדים המאפיינים את המגזר.

בהמשך, נהנו המשתתפים מהרצאתו של מנדי בייזר משווק ארצי למגזר החרדי, בנושא משכנתאות שהקיפה את הנושאים הרלוונטיים לנוטלי משכנתאות בהתאמה מיוחדת למגזר החרדי והדגשים על מושגים כמו הלוואות נדוניה, ערב תומך, הכנסות ממוסד תורני המוכרות על ידי הבנק ועוד.
לסיום, מנהל סניף בית שמש הציג את עצמו בפני הנוכחים וקרא לאנשי המגזר להתרשם מהסניף החדש וציין כי דלתו פתוחה להיפגש אישית עם קהל לקוחות המגזר. בתום הכינוס קיבלו המשתתפים שי מתנת מזרחי-טפחות ואף ניתנה להם אפשרות לקבלת ייעוץ מקצועי בעמדות מומחי המשכנתאות של טפחות.

במזרחי-טפחות מציינים כי בתום האירוע התקבלו פידבקים נלהבים ביותר מהמשתתפים. משתתפי הכנס סיפרו שנהנו הן מהבחינה המקצועית, וקיבלו ידע חשוב וכלים מעשיים לביצוע משכנתא, והן מההשקעה של הבנק בהנגשה ובחיבור למגזר החרדי.

הבנק מתכנן להמשיך ולקיים כנסים ייעודיים למגזר החרדי. הכנס הבא ב-20.11.2017 במודיעין עלית.

לפרטים ולהרשמה לכנס זה ולכנסים נוספים חייגו 077-6004060
משכנתאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד