ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

תאונה מזעזעת: נסע באור אדום, פגע וברח

תיעוד מזעזע של תאונת דרכים: רכב יצא לצומת באור אדום, פגע בעוצמה ברכב שנסע כחוק ואז נמלט

תאונה מזעזעת: נסע באור אדום, פגע וברח



תיעוד מזעזע של תאונת דרכים שאירעה בימים האחרונים צומת להבים בנגב: רכב שיצא לצומת באור אדום, פגע בעוצמה ברכב שנסע כחוק - אם לא די בכך נהג ונוסעי הרכב נמלטו מבלי שהגישו סיוע רפואי או הזעיקו את צוותי הרפואה.



בלילה בין מוצ"ש לראשון, מצלמות מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל תיעדו את התאונה. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה נפגעים, צעיר כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, צעירה כבת 20 במצב בינוני ויציב עם חבלת בטן, בהכרה. בנוסף, כבת 30 וכבן 26 במצב קל עד בינוני.

בתיעוד הוידאו, ניתן לראות את הרמזור מתחלף מאדום, כתום לירוק. רכב ראשון יוצא וממשיך בנסיעה, במקביל, רכב מגיח במהירות מצד שמאל - שם הרמזור אדום - ונכנס לצומת ופוגע בעוצמה רבה ברכב השני שיצא באור ירוק. שני כלי הרכב סופגים חבטה עזה, הרכב שיצא באור ירוק עף קדימה ופגעה ברמזור שם נעצר.

הרכב הפוגע מאבד שליטה ועוצר - אז שלושת הנוסעים והנהג - יוצאים מהרכב ונמלטים - וזאת ללא הגשת עזרה ראשונה לנפגעי הרכב השני או הזעקת צוותי רפואה כפי שמחייב החוק. כלי רכב נוסעים שראו את התאונה, הזעיקו עזרה ראשונה ויצאו מרכביהם על מנת להגיש סיוע ראשוני.

עינת דהן, העומדת בראש המרכז כמו גם תחום ניהול ובקרת התנועה מספרת: "גם התשתית הבטוחה בעולם לא תמנע תאונות קשות אם הנהג ציית לרמזור אדום או תמרור עצור" ומוסיפה "חינוך מגיל 0 וחזרה על הדברים כמנטרה, כך גם אני עושה עם ילדי - זכות קדימה נותנים ולא לוקחים. גם כשאנחנו הנהגים נכנסים לצומת בה הרמזור מורה-אור-ירוק, האטו, התבוננו בחשדנות כי מספיקה שניה של היסח דעת על ידי נהג אחר כדי לגזור עליכם והיושבים אתכם ברכב תאונה קטלנית".
תאונת דרכים צומת להבים רמזור אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד