ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

נחשף: הסוד של מכוני היופי לעור פנים חלק וזוהר, עכשיו אצלך בבית

מעדיפה לשכב על הספה בבית ולהתפנק? או לשכב שעה וחצי על מיטת טיפולים אצל הקוסמטיקאית? מאליס מביאים לך את הסוד והפיתרון לפנים זוהרות בטיפול ביתי קל, קצר, נעים ומלא ביוטי

תמונה באדיבות 'מאליס'
תמונה באדיבות 'מאליס'



אילנה פרבר - ForwellnessMag

טיפול אצל הקוסמטיקאית שלי תמיד כרוך בחוויה לא נעימה. אני תמיד צריכה להתאים את עצמי לשעות לא נוחות, להמתין לתורי (שבמקרה גם הפעם התעכב) וכמובן, להיפרד מכמה מאות שקלים בכל ביקור.

נעים להכיר: מסיכת הפנים של מאליס, טרנד ביוטי ובריאות שכובש את העולם בחודשים האחרונים וגורם להמוני נשים לסיים את מערכות היחסים היקרות עם הקוסמטיקאיות שלהן. הטרנד תפס תאוצה לאחר שמספר רב של כוכבות הוליוודיות, מוזיקה וריאליטי החלו להעלות לאינסטגרם תמונות שלהן עם המסיכה.





הסוד של מסיכת הבד הוא שהיא יוצרת "אפקט חממה", מה שאומר שהיא משמשת מעין מחסום לחומר הפעיל ובכך מסייעת לו לעבוד בצורה יעילה הרבה יותר. היא מונעת שחורים, מטשטשת פיגמנטציה, מאחדת את גוון העור, מאירה אותו ומבהירה אותו והכל בטיפול של 10 דקות ובעלות נמוכה.
אחרי ששמעתי על הקסם הזה, הייתי חייבת לנסות בעצמי ולבדוק אם באמת הדבר הזה שווה את כל הרעש מסביבו.

הזמנתי את מסיכת הבד של מאליס ישירות מהאתר הרשמי שלהם בעברית. התהליך היה יחסית נח ופשוט. בחרתי את החבילה, שילמתי עם כרטיס האשראי וכעבור דקה קיבלתי הודעה שמאשרת את הזמנתי. עד כאן עבר בשלום.

יום 1



אחרי ארבעה ימים המסיכות הגיעו אליי עד הבית עם שליח במארז סופר מושקע ובתוכו 14 מסיכות, מספריים ומראה. לפני ארוחת הערב שמתי מסיכה בפעם הראשונה. התחושה הייתה מרעננת ומרגיעה, העור שלי הרגיש לח ונעים. הרעיון שבמקום ללכת לקוסמטיקאית לטיפול של שעה וחצי, אפשר לעשות טיפול בבית ב - 10 דקות, בזמן שאני מסיימת להכין את ארוחת הערב, מתחיל לקסום לי. מיד שהסרתי את המסיכה יכלתי לשים לב שהפנים שלי נהיו מבריקות ורכות יותר, תוצאה לא רעה בכלל יחסית לשימוש בפעם הראשונה.

יום 15





אחה"צ, אני לפני פגישה עם חברות. זו כבר הפעם החמישית שאני שמה את המסיכה ונראה לי שהתחלתי להתמכר להרגשה שלה על הפנים, אין ספק שזה אחד מטיפולי היופי הנעימים שהיו לי. כבר מתחילים לראות שינויים בעור, סימני העייפות מתחת לעיניים שלי החלו להיעלם ואזור הלחיים שלי מתחיל לקבל גוון אחיד יותר עם פחות אדמומיות.

יום 30



אחרי 10 פעמים של שימוש במסיכת הפנים של מאליס כחלק משגרת הטיפוח שלי, אני מברכת על ההחלטה שלי לפני חודש לבדוק את המוצר הזה. אפילו קיבלתי השבוע מחמאה מאחותי(שאף פעם לא מחמיאה לי) שאני נראית כאילו עשיתי זריקות.

עור הפנים שלי נראה הרבה יותר חלק ונוצץ, כתמי הפיגמנטציה נעלמו יחד עם האדמומיות בלחיים ואפילו השקיות שמתחת לעיניים ירדו. וכל מה שזה דרש ממני עד כה זה 10 דק' של מנוחה - אני די בטוחה שבטיפול הזה אצליח להתמיד.

סיכום





כל החוויה עם מאליס הייתה כיפית, מהשלב של קבלת המארז דרך השימוש ועד התוצאות שהתקבלו לעור הפנים שלי. המסיכות גם פשוטות לשימוש, גם אפשר לעשות את הטיפול בכל מקום וגם מראות תוצאות מיידיות, מומלץ בחום!

מסכת הבד שכבשה את העולם עכשיו בישראל
מאליס מסיכת פנים מכוני יופי קוסמטיקה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד