ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

המלמד יאיר מעודה ששכל את בתו על פסי רכבת, במכתב מרגש לתלמידיו: "היה עצוב לי לראות את הכאב שאתם חשים"

מרגש עד דמעות: המלמד יאיר מעודה ששכל את בתו בשבוע שעבר, לאחר שהתאלמן לפני מספר שנים, שיגר מכתב לתלמידיו וכה כתב: "אינני מבין מדוע ילדים רכים כמוכם, צריכים לחוות כאב כזה ואפילו להשתתף בצער של מי שאתם מכירים. על ילדה שאתם לא מכירים?!"

ילדים חב"דניקים בת"ת. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
ילדים חב"דניקים בת"ת. צילום: נתי שוחט, פלאש 90 צילום: נתי שוחט, פלאש 90



הרב יאיר מעודה, מנהל תלמוד תורה חב"ד בנתניה ומתנדב 'איחוד הצלה', ששכל בשבוע שעבר את בתו נעמי ע"ה, לאחר שנמחצה למוות על פסי הרכבת סמוך לכפר חב"ד, כתב מכתב מרגש ומטלטל לתלמידיו בת"ת, לאחר שאלה שיגרו לו מכתבי חיזוק ותנחומים בימי השבעה.

"ילדים יקרים וחמודים", כתב הרב מעודה לתלמידו, "קיבלתי את המכתבים, הניחומים והציורים היפים שלכם. התרגשתי מאוד ממילות החיבה, מההשתתפות, מהאיכפתיות ומההבנה שלכם".

בהמשך המכתב תיאר הרב מעודה את התחושות שעברו עליו: "היה עצוב לי מאוד לקרוא ולראות את הכאב שאתם חשים, ושעולה ממכתבם. אינני מבין מדוע ילדים רכים כמוכם, צריכים לחוות כאב כזה ואפילו להשתתף בצער של מי שאתם מכירים. על ילדה שאתם לא מכירים?!"

לסיום כתב: "דע ילד יקר תלמיד מתוק - המורים וכל הצוות בת"ת הם החברים הכי טובים שלך, הם יעזרו לך בכל דבר, הם יכולים לשמוע את הכל, אכפת להם מאוד ממך. הם יכולים לתת לך מענה לכל הקשיים שלך. תפנה אליהם תמיד הם פה בשבילך".







כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כשבוע נעמי חיה מעודה ע"ה מנתניה, תלמידת סמינר חב"ד, נהרגה מתחת לפסי רכבת היום סמוך לכפר חב"ד. כשהיא בת 18 בפטירתה. מדובר בטרגדיה שלישית במשפחתו של הרב יאיר מעודה, שכן הוא איבד לפני 14 שנה את בתו דבורה לאה מעודה ע"ה, את אביו ר' עובדיה מעודה זצ"ל, ואת גיסתו אורה מעודה ז"ל, בתאונת דרכים מזעזעת.

נוסף לכל הקושי, בשנת תשס"ט נפטרה רעייתו, אמה של המנוחה ע"ה, הגב' רויטל מעודה ז"ל, בעודה בת 35 בלבד, זאת לאחר שסבלה שנים ארוכות ממחלה ממארת כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'.
יאיר מעודה מכתב תנחומים נעמי מעודה טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד