י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עמי מימון קיבל ציון לשבח באילת

"מימון, המכונה 'שר השמחה', מגיש שעשועון רדיו מקורי, הזוכה לשיעורי האזנה גבוהים בקרב מאזיני הרדיו החרדי", נכתב בנימוקי הוועדה שהחליטה להעניק לו ציון לשבח • מימון: "בחודש האור - חנוכה, אני שמח ונרגש לקבל פרס על האור שאנו מפיצים בעולם, אור התורה - אור השמחה"

עמי מימון
עמי מימון

 


כבוד למגזר החרדי: במסגרת כנס אילת לעיתונות של 'אגודת העיתונאים' תל אביב, הוענקו 'פרסי רדיו' לתוכניות הרדיו הטובות ביותר. ברדיו החרדי הוועדה החליטה לציין לשבח את השדרן עמי מימון, מגיש תוכנית 'חידודון' ברדיו 'קול ברמה'.

בנימוק לזכיה, צויין כי מימון מנחה התוכנית מגיש שעשועון רדיו מקורי, הזוכה לשיעורי האזנה גבוהים בקרב מאזיני הרדיו בציבור החרדי.



"מימון, המכונה 'שר השמחה', מגיש שעשועון רדיו מקורי, הזוכה לשיעורי האזנה גבוהים בקרב מאזיני הרדיו החרדי", נכתב בנימוקי הוועדה, "בתוכנית הוא חד חידות תורניות, משדר אוירה שמחה, דן בסוגיות הלכתיות , מראיין זמרים ויוצרים מפורסמים, לצד זמרים חדשים ומארח רבנים. אברכי כוללים קיבלו היתר מיוחד מרבניהם להאזין לתכניתו, המשודרת מדי יום בשעות הצהריים".

עמי מימון בהתייחסתו לקבלת הפרס אמר: "בחודש האור - חנוכה, אני שמח ונרגש לקבל פרס על האור שאנו מפיצים בעולם, אור התורה - אור השמחה. נמשיך בעז"ה בתוכנית 'חידודון' ובשאר תוכניות רדיו קול ברמה, הרדיו החרדי המוביל בציבור החרדי להפיץ את האור האמיתי וכמובן לא נשכח את 'לאורם נלך' של גדולי ומאורי ישראל".

מימון הוסיף: "ברצוני להודות לבורא עולם על כל הטוב שגמלני עד היום בתפילה להמשך סיעתא דשמיא לעתיד. כמו"כ ברצוני להודות למשפחת רדיו 'קול ברמה', הבעלים, המנכ"ל וצוות הרדיו על היותם יחידה אחת חזקה ומגובשת למען המאזינים ותודה אחרונה לרעייתי על הכח והדחיפה לאורך כל הדרך".

עמי מימון כנס העיתונאים חידודון קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד