ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רפאל משקיעה בסטארט-אפ ישראלי שיעזור לכם לשמור על תיבת המייל

איירונסקיילס שהוקמה ב-2014 השלימה גיוס שני בסך 6.5 מיליון דולר • המשקיעה הראשונה בחברה היא קרן RDCהמשותפת לחברות אלרון ורפאל • יותר מ-90% ממתקפות הסייבר מתחילות במייל פישינג בתיבות מייל פרטיות

צילום: pixabay
צילום: pixabay



הסטארט-אפ הישראלי איירונסקיילס (IRONSCALES), שפיתח מערכת לגילוי איומי הונאת סייבר מסוג Email Phishing ולתגובה אליהם, הודיע היום על השלמת גיוס שני בסך 6.5 מיליון דולר. את הגיוס הוביל גוף ההשקעותK1 Investment Management, , והשתתפו בו קרן RDCהמשותפת לחברות אלרון ורפאל הישראליות. בסך הכל גייסה החברה עד היום 8 מיליון דולר.

אף כי רבים אינם מכירים את קרן RDC של רפאל ואלרון, מדובר בגוף שהשקיע מאז שנות ה-90 120 מיליון דולר בחברות ישראליות בתחומי הסייבר, התוכנה הארגונית והמכשור הרפואי.

לדברי מייסד החברה איל בנישתי, "הרוב המכריע של התקפות הסייבר, ואלו שגרמו לנזקים הכי קשים, התחילו בהתקפות פישינג (ניסיון לגניבת מידע דרך התחזות) דרך האימייל". השיטה שבה פועלת החברה כוללת הדרכה של עובדי הארגון דרך סימולציות, וממשיכה דרך זיהוי והתראה בפני איומים על תיבת המייל, תגובה אוטומטית, ושיתוף המידע.

האסן אסקרי, שותף מנהל ב-K1: "הגישה הייחודית של איירונסקיילס לגילוי ותגובה לאיומי פישינג דיברה מאוד לצוות ב-K1, ואנחנו מצפים להזדמנות למנף את הניסיון הקודם שלנו בשיתוף פעולה עם חברת אבטחה כמוה - שצומחת מהר, בזמן שהחברה מחזקת את מעמדה בשוק המתפתח במהירות. אנחנו מאוד נלהבים מהאפשרות לשמש כשותף פיננסי ומקצועי ארוך-טווח עבור איל ושאר הצוות באיירונסקיילס".

זוהר רוזנברג מ-RDC מסר: "פישינג הנה מגפה כלל עולמית. מחקרים מראים כי מקורן של מרבית תקיפות הכופרה החלו בניסיון כזה – ובשל כך הן אחראיות להוצאות הנאמדות במאות מיליוני דולרים ואף למעלה מכך מדי שנה. החברה מסייעת ליותר מ-100 ארגונים, וסבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להמשיך ולהאיץ את צמיחתה".
סטארט-אפ הונאת סייבר תיבת מייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד