י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגאון רבי ראובן אלבז ימסור שיעור גם ברדיו קול חי

בצל מאבקי תחנות הרדיו החרדיות שהתחדשה בעקבות סערת ההקלטות האחרונה, הודיעה היום הנהלת רדיו קול חי כי הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה יגיש תכנית במקביל גם ברדיו 'קול חי': "שמחים בהצטרפותו של הרב, יחד עם שורה ארוכה של רבנים וגדולי תורה המעבירים שיעורים ותוכניות קבועות מדי שבוע"

הגאון רבי ראובן אלבז. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
הגאון רבי ראובן אלבז. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90



מאבקי תחנות הרדיו החרדיות 'קול חי' ו'קול ברמה' נמשכות לאחר מכתבו האחרון של נשיא המועצת של ש"ס הגר"ש כהן כנגד רדיו קול ברמה, בעקבות סערת ההקלטות האחרונה.

בצל המאבק, היום נמסר כי הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה יגיש תכנית במקביל גם ברדיו 'קול חי' ביום שישי.

שיעורו של הרב אלבז מועבר בשידור חי ב'קול ברמה' ונקרא 'בדרך אל האמונה' השיעור הוא כמידי יום שלישי והוא עוסק בפרשת השבוע.

בהודעה ששיגרה הנהלת רדיו "קול חי" נכתב כי הנהלת התחנה "מקדמת בברכה את חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות "אור החיים", הגאון רבי ראובן אלבז, שמצטרף לכלי התקשורת המוביל במגזר החרדי".

אמש (מוצ"ש) נפגשו מנכ"ל הרדיו, אבי רוזן, ומנהל התוכניות בצלאל קאהן, עם הגר"ר אלבז, בלשכתו בישיבת "אור החיים" בירושלים. השניים קיבלו את ברכת הרב, שאמר: "אנחנו שמחים לבוא ולהפיץ את אור התורה, התשובה והיהדות בקרב עם ישראל באמצעות ערוץ הקודש 'קול חי', ולהרים את קרנה של התורה בישראל".



אבין רוזן ובצלאל קאהן אצל הרב אלבז אמש (באדיבות המצלם) צילום: אבין רוזן ובצלאל קאהן אצל הרב אלבז אמש (באדיבות המצלם)
אבין רוזן ובצלאל קאהן אצל הרב אלבז אמש (באדיבות המצלם)


השניים הודו לראש מוסדות "אור החיים" על הצטרפותו למשפחת "קול חי" ועל ברכתו, ואמרו: "כתחנת הבית של עשרות אלפי משפחות בציבור החרדי, אנחנו שמחים בהצטרפותו של הרב, יחד עם שורה ארוכה של רבנים וגדולי תורה המעבירים שיעורים ותוכניות קבועות מדי שבוע, מהם נהנים המאזינים הרבים, הן בימות השבוע ובמיוחד בימי שישי, וכך נכנסים לשבת קודש באווירה תורנית מרוממת ומיוחדת".
הרב ראובן אלבז רדיו קול חי רדיו קול ברמה תוכנית רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד