י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מניקור אקספרס – כל אחת יכולה

החגים כבר בפתח וכולנו עסוקות בניקיונות והכנות • אבל מי לא רוצה להגיש את האוכל לשולחן בכפות ידיים מטופחות? • ציפורה בשארי מסבירה איך לעשות זאת לבד

מניקור אקספרס – כל אחת יכולה

רגע לפני שהחגים כבר נכנסים, אנחנו מניחות את עצמנו על המיטה, מביטות בכפות הידיים שלנו בצער, כמה עבדו קשה הידיים האלה. ושוב לא הספקנו להגיע אל המניקוריסטית, כדי לדאוג לבוא יפות ומוכנות לחג.

ציפורה בשארי, מורה בכירה ומנהלת מקצועית, בעלת ותק של 18 שנים בתחום היופי, סבורה ש"כל אחת יכולה". לבקשתי, היא שמחה להגיש הדרכה לטיפול קצר בבית - אחת לשבוע.

"כל אחת יכולה להשקיע בעצמה עשר דקות של טיפול שיכול להשיב את החיות לכפות ידיה, את הרעננות ואת המראה המטופח", אומרת בשארי, וגם מסבירה איך עושים זאת. משום צניעות יכילו ההמלצות מריחת לק בגוון טבעי ושקוף.

1. הסירי שאריות של לק ישן בעזרת צמר גפן טבול במסיר לק והמתיני מס דקות. הכניסי את הידיים לתוך קערה עם מים חמימים ומעט סבון

2. הוציאי את הידיים מהמים ונגבי בנייר סופג.

3. מרחי חומר הקרוי ממיס עור או מרכך עור על העור סביב לציפורן והמתיני מס דקות.

4. בעזרת דוחף עור, דחפי את העור והסירי שאריות עור מת בעזרת צבתית או מספריים קטנות.

5. עצבי את צורת הציפורן הרצויה בעזרת משייף עץ דק. הקפידי לא להשתמש בפצירת מתכת הגורמת התפצלות הציפורן.

6. החליקי את משטח הציפורן בעזרת בלוק שיוף עדין המנקה את המשטח, מסיר כתמים וצהבת מהציפורן ומחליק אותה.

7. הבריקי את הציפורן בעזרת פצירת הברקה או בלוק הברקה לקבלת גימור מבריק.

8. זה הזמן לפילינג קל. קחי כפית פילינג גרגירים ועסי את כפות הידיים מכל עברן, הפילינג מסיר שכבת תאים מתים וחושף את התאים החדשים והרעננים. לאחר מכן שטפי ידיים (אם אין ברשותך פילינג ניתן להשתמש בגרגירי סוכר או מלח).

9. מרחי שכבת חומר הקרוי אקולייזר על הציפורן והניחי לו להתייבש מס שניות, חומר זה מאזן את החומציות של הציפורן מייבש אותה משומן ויגרום להצמדות טובה יותר של הלק לאורך זמן.

10. מרחי לק בסיס בגוון טבעי, הלק נועד למלא ולהחליק את משטח הציפורן ואף להוות שכבת חוצץ בין הלק הצבעוני והציפורן הטבעית , זאת כדי למנוע מהפיגמנט הצבעוני להדבק לציפורן הטבעית.

11. לאחר הייבוש מרחי את הלק המבוקש בשתי שכבות דקות, כאשר את מקפידה על מריחה חלקה ועדינה , על משיכה של הצבע במרכז הציפורן תחילה ולאחר מכן בצדדים.

12. לסיום מרחי שכבת מייבש לק , תפקידו של המייבש לייבש את הלק , לתת שכבה של ברק וגלוס על הציפורן ולשמור את הלק לאורך זמן.

13. כעת פנקי את עצמך בקרם ידיים איכותי (זהירות על הלק שלא ייהרס...)

ציפורה בשארי היא מורה בכירה ומנהלת מקצועית, בעלת וותק של 18 שנים בתחום היופי.
סימון שויקי , מנהלת המכללה למקצועות היופי "נייל סטודיו" ברח המכבים 17 פתח תקווה. 03-9041155
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד