י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בזמן איומי הסגירה: ניהלו מו"מ להשקעה באולפנים חדשים

בהנהלת ערוץ 20 ניהלו מגעים בחודש האחרון לקראת חוזה ארוך טווח שבמסגרתו יעברו משרדי הערוץ והאולפן שלו למתחם חדש בתל אביב

עובדי ערוץ 20 מפגינים, צילום: תומר נויברג, פלאש 90
עובדי ערוץ 20 מפגינים, צילום: תומר נויברג, פלאש 90



ערוץ 20 איים בחודשים האחרונים כי יסגור את הערוץ ויחזיר את הרישיון לאור הקשיים הרגולטוריים. הערוץ אף שיגר כמה מכתבי שימוע לעובדים - ומשך אותם לאחר מכן. בעקבות איומים אלה בכנסת החלו בחודש האחרון בהליכי חקיקה מהירים ומרתוניים שלפי משרד המשפטים נעשו בהליך לא תקין. אלא שכלל לא בטוח שערוץ 20 אכן התכוון לסגור את פעילותו.

ל-TheMarker נודע כי בהנהלת ערוץ 20 ניהלו בחודש האחרון - בעוד הערוץ נערך לסגירה - משא ומתן לחוזה חדש ארוך טווח שבמסגרתו יעברו משרדי הערוץ והאולפן שלו למתחם חדש בתל אביב. בעלי המניות של הערוץ, יצחק מיראשווילי, אף התעניין בכניסה בעצמו כשותף במתחם החדש, שאמור לספק שירותים לכלי תקשורת.

כיום משדר ערוץ 20 מאולפני מימד ברמת החייל, ככך הנראה בעלויות גבוהות. החוזה עם אולפני מימד הובל על ידי המנכ"ל הקודם של הערוץ, אבי בר, שכיום אינו מעורב בנושא בערוץ. בפועל, המשא ומתן עם הצדדים לא צלח והערוץ צפוי להמשיך במימד.

קיומו של משא ומתן כזה להעברת ערוץ 20 ולכניסת של בעל השליטה בערוץ (בחברה נפרדת) כמשקיע לחברה הזו מעידים לכאורה כי לאנשי ערוץ 20 היתה כוונה, גם בזמן שאיימו בסגירה, להמשיך להפעיל את הערוץ. מערוץ 20 נמסר: "אנו מכחישים את פרטי הידיעה".

הקומפלקס החדש לתקשורת ומדיה, אולפני קרוס ויז'ן, נמצא ברחוב החרוץ בתל אביב, במקום ששימש בעבר בעבר את החדשות המקומיות של HOT. כיום נמצאת במתחם חברת קודה תקשורת. במקום יש אולפן וירטואלי. בחברה מתכוונים להציע לאנשי תקשורת וטלוויזיה לעבוד במקום בפורמט של Wework - אנשי תקשורת ומפיקים עצמאיים שמקבלים שירותים שונים, כמו חדרי עריכה ומשרדים, כולל שירותי אולפן. כבר כיום מצולמות באולפן של תוכניות כמו "זמן אמיתי" של "כאן".

בין המשקיעים בקומפלקס רמי פיתאל, שותף מנהל וסמנכ"ל כספים בקרן ההון סיכון north83 (לשעבר גריילוק ישראל), ויונתן שומשטיין, מנהל הנציגות הישראלית של תאגיד ההייטק הבינלאומי akamai.
ערוץ 20 אולפנים מחאה סגירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד