י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עדות העוזרת של מילצ'ן: "שרה ביקשה לארוז בשקיות אטומות" • ההמלצות בתוך שבועיים

המשטרה מתכוונת בתוך שבועיים לסיים את החקירה ובימים אלה מסכמת את הממצאים שעלו ממנה • כמו כן, נחשף עוד פרט מעדות העוזרת של מילצ'ן לפיו שרה נתניהו ביקשה לארוז את משלוחי הסיגרים והשמפניות בשקיות אטומות

אילוסטרציה. צילום: אמיל סלמן, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: אמיל סלמן, פלאש 90



רגע לפני שהמשטרה מגישה את המלצותיה בתיק 1,000, זומנה השבוע הדס קליין, העוזרת האישית של המליארדר ארנון מילצ'ן למסור עדות נוספת במשטרה. אמש (חמישי) פירסמה לראשונה כתבת חברת 'החדשות' לי נעים, קטע נוסף מגרסתה של קליין – ששופך אור על דרך הפעולה בהעברת השמפניות והסיגרים לראש הממשלה ורעייתו, ואולי גם מעלה חשד – שבני הזוג נתניהו הבינו שמדובר בפעולה פסולה.

לפי גרסתה של הדס, בזמן ההעברה השיטתית של השמפניות והסיגרים למשפחת נתניהו, היא והעובדים נתבקשו ע"י הגברת שרה נתניהו לשים את המוצרים בשקיות כהות ואטומות - זאת כדי להסתיר את הסיגרים והשמפניות, שלא יוכלו לראות אותם. "גברת נתניהו הייתה מאוד לחוצה על כך והקפידה שכך יהיה בזמן ההעברות". סיפרה קליין.

לדבריה, שרה נתניהו גם נהגה לבקש מהם לקשור את השקיות כדי שיהיו סגורות לגמרי.

השאלה הנשאלת היא - אם מדובר במתנות מחברים, כגרסת הזוג נתניהו - מדוע לבקש להסתיר את המוצרים הללו בשקיות שחורות כדי שאף אחד לא יראה אותם.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר אמש בתגובה: "מדובר בידיעה שקרית ומגוחכת. זה כבר לא סוד שחדשות ערוץ 2 מוביל קמפיין הכפשות ורכילות נגד ראש הממשלה ומשפחתו שמטרתו להחליף את רה״מ במועמד צייתן שיבטל את הפיצול המתוכנן של חברת החדשות וישמור על מונופול החדשות של ערוץ 2".

בתוך כך, דיווח אמש רועי ינובסקי ב'כאן11', כי המשטרה צפויה בתוך שבועיים לסיים את חקירתה בתיקים 1,000 ו-2,000 ולהגיש את המלצותיה.

בימים אלו, עוסקים במסמך סיכום החקירה, מסמך ארוך ומפורט מאוד שמרכז את כל פעולות החקירה שנעשו במשך שנה וחצי והמסקנות.

כמו כן דיווח ינובסקי, כי המשטרה מתכוונת לפרסם בהודעה רשמית את עיקרי המסמך הזה, שיכלול גם את ממצאי החקירה וגם אם סבורים שנמצאה תשתית ראייתית ובאלו עבירות.
בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן הדס קליין עדות תיק המתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד