י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רייטינג סופ"ש נחשף; הפתעה במקום הראשון

מהי המהדורה המרכזית המושמעת ביותר, תוכנית השירים האהובה ביותר, מיהי תוכנית הפנאי הכי סוחפת, מי עלה - ומי ירד • כל הפרטים בפנים

רייטינג סופ"ש נחשף; הפתעה במקום הראשון
מדד רייטינג יומי הרדיו החרדי



מהדורת מדד הרייטינג הראשונה בתחנות הרדיו החרדיות - לסוף השבוע, נחשפת. תגובות רבות התקבלו במערכת 'בחדרי' מאז החל להתפרסם מדד הרייטינג היומי בתחנות הרדיו החרדיות. חלק מהנתונים מפתיעים את אנשי התחנות השונות. אך נראה שה'פיקים' כלומר נקודות הזמן בהן אחוזי ההאזנה עולים דרמטית, משקפים נכונה את המציאות.

ה'פיקים' המעניינים במסגרת ערב ומוצאי שבת - מה שמכונה בשפת החול 'סופשבוע', נרשמים בתוכניות הבאות: בשעה 7 בערב במוצאי השבת ברדיו קול ברמה - 'ודיברת בם' חידודים על פרשת השבוע עם הרב אשר ברדה, נמצאת התוכנית במקום הראשון עם ניקוד של כמעט 29. גם התוכנית המקבילה באותה שעה בכאן מורשת, שיעור של הרב דב ביגון, נמצאת בדירוג גבוה של 25.6

ניחוחות שבת עם מירי זורגר המשודרת בקול חי ביום שישי בשעה 11 בבוקר, אולי לא תפתיע ותוכיח שוב עד כמה יש ביקוש ועניין לנושאים הקשורים באוכל ומתכונים, והיא במקום השלישי, עם ניקוד המתקרב ל - 25.

במקום הרביעי, נמצאת התוכנית הזוגית של ניר קפטן ורעייתו המשודרת בשעה 9 בבוקר ביום שישי בקול ברמה. ואחריה, במקום החמישי שיעורו של הראשל"צ הרב יצחק יוסף בשעה 9 בכאן מורשת עם אחוזי האזנה גבוהים.







מאחורי הנתונים הללו עומדת חברת MBER אשר עוקבת אחרי הרגלי ההאזנה לרדיו בזמן אמת באמצעות טכנולוגיה לזיהוי קול המשתמש במכשיר הסלולרי, לזיהוי ולניתוח מקורות תקשורת [רדיו וטלויזיה] בסביבה, יש לציין שהאפליקציה הינה חיצונית ואינה פולשנית ולוקחת את נתוני המשתמש לשם צריכת תקשורת בלבד.

הטכנולוגיה הזאת עושה מהפכה של ממש בכלי התקשורת בישראל, לידיעת נתונים בזמן אמת מבלי לחכות לסקרים וסוקרים בשיטת הפיפל מיטר, הכח מהיום עובר לאנשים בזמן אמת, כל יום.
אל תחכו למחר, תורידו ותהיו חלק ממשפיעי הרייטינג היומי החרדי בישראל , מהיום, הכח עובר אליכם.
רייטינג רדיו חרדי אפליקציה האזנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד