י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רייטינג יום ראשון: עמי מימון במקום הראשון

כבכל יום אנו מביאים כאן ב'בחדרי חרדים' את מדידת הרייטינג היומי של תחנות הרדיו החרדיות. יום ראשון עושה רושם כיום מפתיע

גרפיקה: מורן כהן
גרפיקה: מורן כהן





כמה ימים עברו והנה מגיע המהפך: במקום הראשון בטבלת מדידת הרייטינג של MBER ובחדרי חרדים נכון לאתמול יום ראשון, נמצאת התוכנית חידודון של עמי מימון, שצברה בשעה השניה בין 15:00 ל16:00, ניקוד של 40.75.

במקום השני במדד, ניצבת תוכניתם של אלעד כהן ויהודה שוקרון, המשודרת ב'קול חי' בשעה 16:00. היא הגיעה אתמול לניקוד מכובד של 33.



עד לאחרונה, יכלו תחנות הרדיו להעריך רק על פי סקרים חצי-שנתיים את שיעורי ההאזנה לתוכניות הרדיו השונות. כיום באמצעות אפליקציה חדשנית, נחשפים המספרים מאחורי הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו החרדיות.

בזכות הטכנולוגיה החדשה ניתן יהיה לראות מידי יום באתר 'בחדרי חרדים' את מדד הרייטינג היומי לכל תכנית ברדיו החרדי, מי עולה ומי יורדת, מי המושמעת ביותר ומי פחות.

חברת MBER פיתחה טכנולוגיה ייחודית, ובמרכזה אפליקציה הנמצאת בסמארטפון של המשתמש ויודעת בדיוק האם ערוץ רדיו מסויים מואזן כרגע על ידי המשתמש. גם ברכב, גם בבית, גם באוטובוס.

על פי החברה: הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לאפליקציה לעשות זאת ללא הפרת הפרטיות, ובאמצעות ניצול מעט מאד משאבי סוללה של המשתמש. במילים אחרות - השימוש בטוח ואינו מורגש כלל.

הנתונים העולים מכלל המשתמשים בונים את מפת הרייטינג היומית, והמשתמשים עצמם חשופים אליה - בכל פתיחה של האפליקציה תוכלו לראות מיהן התחנות המובילות ומהן מגמות ההאזנה.

המדגם של MBER מייצג שכבות רבות מאוכלוסיית ישראל, והוא מדגם צומח - בכל יום מצטרפים משתמשים חדשים למדגם. כמו בכל מדגם, המשתמשים מייצגים פלח גדול יותר באוכלוסייה, וההתנהגות של המשתמשים נחשבת כהתנהגות של מספר רב יותר של אנשים - כל משתמש לפי כמות האנשים שהוא מייצג.

נתוני האוכלוסייה על פיהם נבנה המדגם הוזנו ישירות מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והם מהעדכניים ביותר. בנוסף, החברה מלווה על ידי סטטיסטיקאי מומחה, ד"ר מאוניברסיטת בר אילן.

כיום, המדגם של MBER מייצג 3.3 מיליון ישראלים, והוא המקור האמין, הגדול ביותר והיחידי, בכדי לדעת באמת את הרייטינג של תחנות הרדיו בישראל.

להצטרפות חפשו - אפליקציית MBER בgoogle play.

רייטינג רדיו חרדי רייטינג יומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד