ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

דרמה בגיזרת המהדורות: גלסנר במקום הראשון

כבכל יום אנו מביאים כאן ב'בחדרי חרדים' את מדידת הרייטינג היומי של תחנות הרדיו החרדיות. מי שבר את שיא הרייטינג בטבלה ומי הפתיע מעל המצופה? איזה תוכניות טיפסו ל-3 המקומות הראשונים בטבלה? כל הפרטים

דרמה בגיזרת המהדורות: גלסנר במקום הראשון
מדד רייטינג יומי הרדיו החרדי






ביום שני י''ט שבט נוצרו הפתעות מעניינות בטבלת הרייטינג: השעה השנייה של עמי מימון במקום הראשון בטבלת הרייטינג, במקום השני שו"ת עם הרב אבינר, ובמקום השלישי ידידיה מאיר. בכלל, בתוכניות הבוקר המוקדמות רדיו קול חי במגמת עליה.

בשעה 7.00 התכנית 'התעוררות עם ידידיה מאיר' בקול חי מטפסת ל29.11 אחוזים, מול המתחרות 'לצלילי הבוקר עם ניר קפטן' עם 4.04 ו'יום חדש עם ידידיה תנעמי' שמגיעה ל5.94.

בשעה 8.00 'מהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן' עם 22.89 אחוזים מול התכנית 'חדש על הבוקר עם נועם זיגמן' בקול ברמה שגורפת 16.66 אחוזים והתכנית 'מנדי – ביטאן' שמגיעה רק ל8.08.



בשעה 9.00 מתרחש מהפך לטובת רדיו קול ברמה התכנית 'ישר ולענין עם שוומנפלד ואדמקר' גורפת 20.88 מול המתחרות 'השראה יומית – הרב פנגר' מקול חי שגרפה 16.71 ו'מנדי ביתאן עם מנדי גרוזמן ואלי ביתאן' מכאן מורשת שגרפו 10.8.

מיד לאחר מכן, בשעה 10.00 התכנית 'באוירה משפחתית עם מנוחה פוקס' בקול ברמה מפתיעה עם 20.35 בטבלה, מול התכנית 'עשר עם בני טייטלבום' במורשת עם 5.66 ו'ענין משפחתי עם יואב דילאון' מקול חי שגורפת רק 1.76.

בתוכניות הצהריים בשעה 14.00 התוכנית 'חידודון עם עמי מיימון' ממשיכה לקחת את המקום הראשון בטבלה עם 21.24 בשעה הראשונה ו39.51 בשעה השניה מול 'זמן אויר עם מנחם טוקר' מקול חי שגורפת 0.75 בשעה הראשונה ו1.94 בשנייה. מפתיעה דווקא התכנית 'שיר השירים עם דבורה קיציס' בכאן מורשת המשודרת באותן שעות שמגיעה ל 11.85 בשעה הראשונה ו8.51 בשעה השניה.

בשעה 16.00 נוצר 'פיק' מעניין, התוכנית 'טובים השניים עם אלעד כהן ויהודה שוקרון' מטפסת שוב גבוה ל20.35 מול המתחרות 'המבוקשים עם עמירם בן לולו' שמסתפקת רק ב8.83 ו'אש זרה עם נדב הלפרין' שמגיעה ל3.31.

בשעה 19.00 המהדורה המרכזית של משה גלסנר מובילה בענק עם 8.51 בשעה הראשונה ו4.04 בשעה השניה ועוקפת את המהדורה המרכזית עם אבי מימרן בקול חי עם 3.6 בשעה הראשונה ו1.5 בשעה השניה , מעניין לציין שבשעה השניה 20:00-21:00, שיעורו של הרב שמואל אליהו עוקף את שתי המהדורות וגורף 19.71.

את המקום השני בטבלה קוטפת התוכנית שואל ומשיב עם הרב שלמה אבינר שמשודרת ב23:00 ומגיעה ל29.56 אחוזים מול 'חנוך לנער עם אשר ברדה' ברדיו קול ברמה שמסתפקת ב2.07 ו'נפש החיים עם הרב חיים הורביץ שמגיעה ל0.75 אחוזים.



חברת MBER פיתחה טכנולוגיה ייחודית, ובמרכזה אפליקציה הנמצאת בסמארטפון של המשתמש ויודעת בדיוק האם ערוץ רדיו מסויים מואזן כרגע על ידי המשתמש. גם ברכב, גם בבית, גם באוטובוס.

על פי החברה: הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לאפליקציה לעשות זאת ללא הפרת הפרטיות, ובאמצעות ניצול מעט מאד משאבי סוללה של המשתמש. במילים אחרות - השימוש בטוח ואינו מורגש כלל.

הנתונים העולים מכלל המשתמשים בונים את מפת הרייטינג היומית, והמשתמשים עצמם חשופים אליה - בכל פתיחה של האפליקציה תוכלו לראות מיהן התחנות המובילות ומהן מגמות ההאזנה.

המדגם של MBER מייצג שכבות רבות מאוכלוסיית ישראל, והוא מדגם צומח - בכל יום מצטרפים משתמשים חדשים למדגם. כמו בכל מדגם, המשתמשים מייצגים פלח גדול יותר באוכלוסייה, וההתנהגות של המשתמשים נחשבת כהתנהגות של מספר רב יותר של אנשים - כל משתמש לפי כמות האנשים שהוא מייצג.

נתוני האוכלוסייה על פיהם נבנה המדגם הוזנו ישירות מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והם מהעדכניים ביותר. בנוסף, החברה מלווה על ידי סטטיסטיקאי מומחה, ד"ר מאוניברסיטת בר אילן.

כיום, המדגם של MBER מייצג 3.3 מיליון ישראלים, והוא המקור האמין, הגדול ביותר והיחידי, בכדי לדעת באמת את הרייטינג של תחנות הרדיו בישראל.

להצטרפות חפשו - אפליקציית MBER בgoogle play.
רייטינג חרדי רדיו חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד