י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רייטינג יומי: דודי ואדמקר במקום השני, מימרן שלישי

כבכל יום אנו מביאים כאן ב'בחדרי חרדים' את מדידת הרייטינג היומי של תחנות הרדיו החרדיות • מי שבר את שיא הרייטינג בטבלה ומי הפתיע מעל המצופה? אלו תוכניות טיפסו ל-3 המקומות הראשונים בטבלה? • כל הפרטים

רייטינג יומי: דודי ואדמקר במקום השני, מימרן שלישי
מדד רייטינג יומי הרדיו החרדי



ביום רביעי כ"ב בשבט טבלת הרייטינג של MBER ממשיכה להפתיע, מהדורות הבוקר של רדיו מורשת גורפים את מירב הנקודות, בתוכניות הצהריים רדיו קול ברמה ממשיך לטפס.

אחר הצהרים 'קול חי' מוביל וקוטף את המקום הראשון עם התכנית 'שטח משפחתי – עם יוסל'ה אייזנבך'. במקום השני, ישר ולעניין – עם שוומנפלד ואדמקר מקול-ברמה, ובמקום השלישי המהדורה המרכזית עם אבי מימרן.

בשעה 8.00 התכנית 'מהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן' בקול חי מגיעה ל15.9, מול המתחרות 'חדש על הבוקר עם נועם זיגמן' עם 7.16 ו'מנדי ביתאן' שעומדים על 10.93.







בשעה 9.00 התכנית 'ישר ולענין עם שוומנפלד ואדמקר' לוקחת את המקום השני בטבלה עם 26.7 אחוזים מול התכנית השראה יומית עם הרב פנגר בקול ברמה שגורפת 5.68 אחוזים והתכנית 'מנדי – ביתאן' שמטפסת ל13.29.

בשעה 10.00 מתרחש מהפך לטובת רדיו מורשת התכנית 'בעשר עם בני טייטלבום' גורפת 15.47 מול המתחרות 'ענין משפחתי עם רחל פסטג' מקול חי שגרפה 7.35 ו'העיקר הבריאות עם ניר קפטן' מקול ברמה שגרף 4.04.

בשעה 13.00 התכנית 'הפוך על הפוך עם הרב משה בן לולו' מקול חי מפתיעה עם 22.47 ועוקפת את אחת בצהריים עם רונן כץ עם 3 נקודות וזכות הציבור השירים שאהבתם מכאן מורשת עם 6.33.

בתוכניות הצהריים בשעה 14.00 התוכנית 'חידודון עם עמי מיימון' ממשיכה להוביל עם 21.43 בשעה הראשונה ו-24.01 בשעה השניה מול 'זמן אויר עם מנחם טוקר' מקול חי שגורפת 10.85 בשעה הראשונה ו-20.88 בשעה השניה, מפתיעה דווקא התכנית 'שיר השירים עם דבורה קיציס' בכאן מורשת באותה שעה שמגיעה 14.83 בשעה הראשונה ו22.04 בשעה השניה.

בשעה 17.00 התכנית 'שטח משפחתי עם יוסל'ה אייזנבך' מקול ברמה קוטפת את המקום הראשון עם 49.71 אחוזי רייטינג מול המתחרות באותה שעה 'תו השעה עם יואלי דיקמן' שמגיעה רק ל-0.62 ו'בקצב מזרחי' מכאן מורשת שמגיעה ל3.27.

בשעה 19.00 המהדורה המרכזית של משה גלסנר ממשיכה להוביל בשעה הראשונה עם 14.84 מול 4.45 במהדורה של אבי מימרן, בשעה השניה עוקפת המהדורה המרכזית עם אבי מימרן בקול חי עם שיא רייטינג להשבוע - 25.53 מול המהדורה של גלסנר שגורפת 17.59. בכלל, נראה שהמהדורות התעוררו והחלו להביא תכנים וראיונות שהעירו את המדדים.





בתוכניות הלילה התכנית 'הנפש בראי היהדות עם הרב אייל אונגר' מקול חי המשודרת בשעה 23:00, גורפת 18.98 מול השעה השנייה בתכנית 'בתינו החדש' עם הרב קוואס בקול ברמה שמגיעה ל-6.99 והתכנית בגן האמונה עם הרב שלום הרוש בכאן מורשת, המשודרת באותה שעה ומגיעה ל4.06.

חברת MBER פיתחה טכנולוגיה ייחודית, ובמרכזה אפליקציה הנמצאת בסמארטפון של המשתמש ויודעת בדיוק האם ערוץ רדיו מסויים מואזן כרגע על ידי המשתמש. גם ברכב, גם בבית, גם באוטובוס.

על פי החברה: הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לאפליקציה לעשות זאת ללא הפרת הפרטיות, ובאמצעות ניצול מעט מאד משאבי סוללה של המשתמש. במילים אחרות - השימוש בטוח ואינו מורגש כלל.

הנתונים העולים מכלל המשתמשים בונים את מפת הרייטינג היומית, והמשתמשים עצמם חשופים אליה - בכל פתיחה של האפליקציה תוכלו לראות מיהן התחנות המובילות ומהן מגמות ההאזנה.

המדגם של MBER מייצג שכבות רבות מאוכלוסיית ישראל, והוא מדגם צומח - בכל יום מצטרפים משתמשים חדשים למדגם. כמו בכל מדגם, המשתמשים מייצגים פלח גדול יותר באוכלוסייה, וההתנהגות של המשתמשים נחשבת כהתנהגות של מספר רב יותר של אנשים - כל משתמש לפי כמות האנשים שהוא מייצג.

נתוני האוכלוסייה על פיהם נבנה המדגם הוזנו ישירות מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והם מהעדכניים ביותר. בנוסף, החברה מלווה על ידי סטטיסטיקאי מומחה, ד"ר מאוניברסיטת בר אילן.

כיום, המדגם של MBER מייצג 3.3 מיליון ישראלים, והוא המקור האמין, הגדול ביותר והיחידי, בכדי לדעת באמת את הרייטינג של תחנות הרדיו בישראל.

להצטרפות חפשו - אפליקציית MBER ב-google play.
רייטינג יומי רדיו חרדים אפליקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד