י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האדמו"ר מקרעטשניף ניחם את הורי איתמר בן גל הי"ד: "מסר נפש בהר ברכה"

הוריו של הרב איתמר בן גל הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה באריאל, זכו הערב לניחום אבלים של האדמו"ר מקרעטשניף האדמו"ר אמר לאב דניאל, "בנכם גם חי על קידוש השם, משום שראה בכך מסירות נפש לעם ישראל להתגורר בהר ברכה" • תיעוד

האדמו"ר מקרעטשניף ניחם את הורי איתמר בן גל הי"ד: "מסר נפש בהר ברכה"



העיר רחובות עטפה הערב באהבה את משפחת בן גל שבנה איתמר נרצח השבוע בפיגוע בכניסה לאריאל. הערב ישבו ההורים שבעה בביתם ברחוב ההגנה ברחובות (הבניין הצמוד ביותר לקרית קרעטשניף) וזכו לביקור ניחומים מרומם של האדמו"ר מקרעטשניף.

אביו של איתמר, דניאל, נוהג להתפלל בקביעות בבית הכנסת של חסידי קרעטשניף בימות החול ונחשב לידיד החסידות. הקהילה אף פרסמה מודעת אבל למשפחה. האב סיפר לאדמו"ר כי בשבת האחרונה שבתו איתמר הי"ד ומשפחתו בביתם ברחובות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בדברי הניחום אמר להם האדמו"ר: "לא רק שבנכם מת על קידוש השם - אלא הוא גם חי על קידוש השם, משום שהוא ראה בכך מסירות נפש לעם ישראל להתגורר בהר ברכה".

עוד הוסיף "לא כל אחד זוכה להיהרג על קידוש השם, ואנו השכנים צריכים לבכות ולהתאבל אבל אתם זכיתם שבנכם עלה כעולה על קידוש השם".

האדמו"ר אמר לו: "אל תתלה תקוות בשרים והבכירים שבאים עכשיו ונותנים הבטחות - השאלה אם ימשיכו לעמוד בדיבורם גם בחלוף הזמן".

האדמו"ר הוסיף ואמר "אמנם איני משווה כלל, אבל אני מבין היטב מה עובר על היתומים הללו. אני התייתמתי באופן טראגי מאבי האדמו"ר זצ"ל שנפטר בגיל 44 וגידלתי וחיתנתי את כל אחי ואחיותי ואני יודע מה זה אומר לגדל בית של יתומים".

,





















,
האדמור מקרעטשניף קרעטשניף איתמר בן גל ניחום אבלים הר ברכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד