י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נופש: חבילות שייט גם לשומרי מסורת

כיצד תוכלו ליהנות מהפלגה כשרה וכיצד לבחור או לתכנן את השייט כך שתוכלו לדאוג לאוכל כשר?

חופשה, אילוסטרציה. צילום: depositphoto
חופשה, אילוסטרציה. צילום: depositphoto



הפלגה מציעה חוויות רבות – הזדמנות להגיע ליעדים קסומים ותוך כדי ליהנות מאטרקציות ופינוקים בספינות פאר. שומרי מסורת המעוניינים לצאת להפלגה זוגית או משפחתית, יגלו שמגוון חברות השייט המובילות מציעות להם אוכל כשר בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, טעם ועשרות. כיום ניתן לשוט למגוון רחב של יעדים מהקאריביים האקזוטיים דרך נורבגיה המרהיבה שתחשוף בפניכם את תרבות הוויקינגים ועד הריביירות האירופאיות התוססות באיטליה, ספרד, מלטה וכדומה.

כיצד תוכלו ליהנות מהפלגה כשרה וכיצד לבחור או לתכנן את השייט כך שתוכלו לדאוג לאוכל כשר? ראשית, בכל חברות השייט כמו רויאל קריביאן הולנד אמריקה ונורווגיין קרוז ליין, ניתן לקבל אוכל

כשר בספינה במסגרת הסעודות העשירות המוגשות במסעדות של האוניה. בחברות אלה יש לוודא שבמסגרת ההזמנה שבוצעה, אכן נבחרו ארוחות כשרות ויש לבצע הזמנה עם ציון ארוחות כשרות כ-90 יום לפני ההזמנה. בחברת MSC האוכל הכשר הינו בתוספת של 25 יורו לאדם ליום שייט, בתמורה תקבלו 2 ארוחות חמות כשרות צהרים וערב.

חוויה קולינרית כשרה

האוכל הכשר בחבילות שייט מוגש בתנאים אופטימאליים כאשר הוא מגיע ארוז ומחומם מתוך תפריט מגוון להפליא הכולל מנה עיקרית, מרק, תוספת ואף קינוח והכל בהשגחת רבנות מקומית. בנוסף, ניתן לבחור בכל יום אילו מנות כשרות יוגשו לכם עבור יום המחר, כך שתוכלו לגוון בין המטעמים והמנות וליצור תמהיל גסטרונומי לכל ימי השייט.

ניתן לבחור גם מנות כשרות המתאימות לחיך של הילדים. ארוחות הערב הכשרות מוגשות בחדר האוכל וקיימות חברות שייט בינלאומיות המספקות אופציה אטרקטיבית עבור שומרי המסורת – להזמין מנות כשרות מתוך תפריט מושקע עוד טרם ההפלגה. בדרך זו, תדעו כבר מראש אילו מנות כשרות מחכות לכם בהפלגה.

היתרון של הפלגות עם אוכל כשר הוא שלא תצטרכו לדאוג לאספקת מזון כשר עמכם לאוניה או לחפש אוכל כשר ביעדים השונים. האוכל יוגש לכם ברמת איכות גבוהה במגוון טעמים באוניה ותוכלו ליהנות מכל רגע באוניה ובמהלך הסיור בחופים.

חבילות שייט המתאימות גם לשומרי מסורת מוצעות בתאריכים שונים במהלך השנה וליעדים אטרקטיביים כמו קאריביים, איטליה, ספרד, נורבגיה, אירלנד, סקוטלנד, איסלנד ועוד. מדובר בספינות עצומות שהן כמו מלון צף מאובזרות בכל טוב – חדרים מרווחים, סוויטות פאר.

ניתן לשדרג גם במפלס אטרקטיבי עם חלון לים וליהנות ממתקני פנאי ונופש כמו בריכות שחייה, מגלשות מים ישירות לבריכה, ספא, לאונג'ים וברים, חדר אוכל ענק, מסעדות, מתחם החלקה על הקרח או מתחמי שעשועים קונספטואליים שונים לכל המשפחה ועוד. במסגרת השייט תוכלו להצטרף לסיורים בנמלי העגינה ועוד.

אל תוותרו על שייט חלומי בחברות השייט הגדולות בעולם – מוזמנים ליהנות מאוכל כשר ואיכותי בהתאמה אישית. כל שצריך זה לתכנן את השייט מראש, להקדים להזמין ולא לשכוח לבקש אוכל כשר והארוחות הכשרות יחכו לכם באונייה. שתהיה לכם הפלגה מעוררת תיאבון.





חבילות נופש שייט שומרי מסורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד