ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

'המודיע' מסמן את אויב השבת: השר ישראל כץ "גורם לעגמת נפש"

תיעודי הוידאו המובאים מידי מוצ"ש ב'בחדרי חרדים' הביאו לאחרונה את 'המודיע' לתקוף את חילולי השבת המתרבים מידי שבת ואין פוצה פה ומצפצף, הבוקר מסמן הביטאון הגוראי את שר התחבורה כאחראי ומגנה את חילולי השבת ההולכים ומתרבים

כץ. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
כץ. צילום: הדס פרוש, פלאש 90 צילום: הדס פרוש, פלאש 90



למרות המאמץ האסטרטגי של שר התחבורה ישראל כץ להוציא את עצמו מסוגיית חילול השבת ומקונפליקטים עם המפלגות החרדיות, הבוקר, בטאון 'המודיע' מסמן אותו כמטרה וכגורם האחראי לחילול השבת המתרבה לאחרונה וכפי שניתן לחזות בתיעודי הווידאו שנחשפו בחודשים האחרונים ב'בחדרי חרדים'.

בפתח הדברים נכתב ב'המודיע' הבוקר כי "למרבה הכלימה ממשיכות ועוד גוברות, הפגיעות בשבת קודש, ומתעצמת המגמה הנלוזה של הפיכת יום שבת קודש ליום עבודות התשתית הלאומי. בשבת האחרונה נערכו עבודות תשתית בכביש 6 ע”י חברת נתיבי ישראל וברכבת ישראל".

עוד נכתב כי "דובר חברת נתיבי ישראל אישר כי החברה ערכה בשבת עבודות בכביש 6. הוא טען כי המשטרה הנחתה לערוך את העבודות בשבת ולא ביום חול, והעבודות נעשו ב'היתר' עבודה בשנת של משרד העבודה. ואילו דובר רכבת ישראל, אישר כי בוצעו בשבת העבודות שקיבלו 'היתר' משרד העבודה".

כאמור, 'המודיע' מסמן את אויב השבת: "כזכור, שר התחבורה, ישראל כץ, הצהיר כי יחנוך את הרכבת לירושלים בערב חג הפסח. כדי לעמוד בלוח הזמנים אשר ”קידש" משרד התחבורה, מחולל ”לוח הזמנים היהודי”, בעבודות בשבת קודש, מדי שבת בשבתו".

"שוב ושוב מתחללת השבת למגינת לב, על ידי גורמים ממשלתיים", נכתב, "בלי שום צורך של פיקוח נפשי זאת, למרות הבטחות והצהרות שניתנו פעמים רבות, שלא יהיו חילולי שבת בעבודות תשתית ושידרוג".

בשונה מפעמים עברו בהם סגן השר יעקב ליצמן שימש כשר הבריאות, 'המודיע' לא משדר הפעם איומים פוליטים: "חילולי השבת ההולכים ומתרבים, מתרחבים ומתעצמים, גורמים לעוגמת נפש מרובה ולצער לשומרי השבת. הם חוזרים ומבהירים כי לא תהיה תפארתם של מחללי השבת על שהם בוזים את המתנה היקרה שעם ישראל קיבל מבורא עולם. ברור וגלוי כי מי ששומר את השבת, מנווט אליו את הברכה ממקור הברכה, שהיא השבת. מי שמחלל את השבת, מרחיק ממנו את הברכה ומכוון אליו את היפוכה, וגם משחית את המזל הטוב שהיה ראוי להיות לו".

לסיום נכתב כי "שומרי השבת הביעו תקוה כי יבוא רגע נכון, שבו בכירי השלטון יתעשתו ויבינו כי הם זקוקים לברכת שמים בכל רגע ורגע, ויעשו את המעשה הראוי להפסיק את חילולי השבת".
חילול שבת עבודות הרכבת ישראל כץ המודיע תיעוד בבחדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד