י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שולטים בכיפה: מחצית הקורס בגלצ - דתיים

לראשונה בתולדות גל"צ - כמחצית ממשתתפי קורס העיתונאים בתחנה הם דתיים, כשעשרה מהם בוגרי ישיבות, אולפנות ותיכונים דתיים • גלצ: "החיילים הנבחרים הצטיינו בכל שלבי המיונים, ללא קשר למוצאם ו/או לאמונתם הדתית"

אולפני גלצ. צילום: פלאש 90
אולפני גלצ. צילום: פלאש 90 צילום: Tomer Neuberg/Flash90

 


גלי צה"ל שולטים בכיפה: לראשונה בתולדות גל"צ - כמחצית ממשתתפי קורס העיתונאים בתחנה הם דתיים. אחרי סיוון רהב מאיר, עמית סגל, יאיר שרקי ועוד, מפרסם הבוקר לראשונה עורך מדור עיתונות ותקשורת של 'ישראל היום' ערן סויסה, שלפני עשרה ימים התייצבו בתחנה הצבאית ביפו 21 חיילים חדשים שעברו את המיונים והתחילו את קורס העיתונאים של התחנה, והשנה לראשונה בתולדות התחנה כמחצית מאלו שהתקבלו הם דתיים.

על פי בדיקת רשימת המשתתפים שהגיעה ל"ישראל היום", עשרה ממשתתפי הקורס הם בוגרי ישיבות, אולפנות ותיכונים דתיים. בין המשתתפים בוגרת אולפנת צביה בירושלים, בוגר "שער תלמוד" מבני ברק, בוגר ישיבת "אור לציון", בוגרת אורט הרא"ה ברמת גן, בוגר הישיבה התיכונית אמי"ת, בוגרת אורט, הרצוג לבנות מבני ברק ועוד.

זו הפעם הראשונה שכמות כה גדולה של דתיים ישרתו בגלצ. רבות דובר בעבר גם על המיקום הגאוגרפי ממנו באו העיתונאים הצעירים. גם בקורס הנוכחי שמרו על גיוון ובין המשתתפים שלושה תל אביבים, שלושה ירושלמים, נציגים מפרדס חנה, מעפולה, מאבן יהודה, מחשמונאים, מאשדוד וממיתר.

מגלי צה"ל נמסר: "קורס העיתונאים של גלי צה"ל הוא ייחודי ומשקף, כמו התחנה כולה, את כל רבדיה וקולותיה של החברה בישראל. נדגיש כי החיילים הנבחרים הצטיינו בכל שלבי המיונים, ללא קשר למוצאם ו/או לאמונתם הדתית".

גלצ דתיים קורס עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד