י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טעמן משיקה סדרת שמנים מעושרים בויטמין E ובאומגה 9

טעמן משיקה סדרת שמנים חדשה המועשרים בעיקר בויטמין E ובאומגה 9 • אומגה 9 מפחיתה בין השאר את רמת הכולסטרול בדם. ויטמין E מאט בין השאר את תהליך ההזדקנות

שמן, טעמן. צילום: גל אורן
שמן, טעמן. צילום: גל אורן



את מוצרי טעמן כולנו מכירים: עליהם גדלנו. ועכשיו, משיקה טעמן סדרת שמנים איכותיים וטעימים במיוחד שמיוצרים באיכות גבוהה ומועשרים בתוספות מיוחדות.

סדרת השמנים כוללת: שמן קנולה מזוכך המכיל אומגה 9 ומועשר בנוגדי חימצון / ויטמין E שמן חמניות מזוכך המכיל אומגה 9 ומועשר בנוגדי חימצון / ויטמין E ושמן מיוחד המורכב מקנולה וחמניות, עשיר באומגה 9 ומועשר בנוגדי חימצון / ויטמין E.

בסדרת השמנים תמצאו מגוון שמנים המעושרים בתוספות שיתרמו לבריאות המשפחה שלך:

אומגה 9

אומגה 9 כוללת בתוכה חומצות שומן חד בלתי רוויות החיוניות לגוף האדם. אומגה 9 מפחיתה את רמת הכולסטרול בדם ומעלה את רמת 'הכולסטרול הטוב'. היא חיונית להורדת לחץ דם גבוה, ולתפקוד תקין של הלב, כלי הדם ומערכת העיכול. כמו כן היא מסייעת בהפחתת הסיכון לטרשת עורקים, מסייעת באיזון רמות הסוכר בדם ואף נמצאה כמחזקת את מערכת החיסון. נוגדי חמצון

נוגדי חמצון, הינם חומרים המקטינים את קצב תגובות החמצון של חומרים אחרים בסביבת האדם. בנוגדי החמצון חומרים הנלחמים ברדיקלים חופשיים שפוגעים בגוף. בכך הוא מאט תהליכי הזדקנות טבעיים של הגוף, מחזק את העצמות ואת מערכת החיסון, ומקטין את הסיכוי לחלות בסרטן ועוד.

ויטמין E

ויטמין E מסיס בשומן והוא נוגד חמצון. רק 30% מהוויטמין שאנו צורכים נשמר בגופינו, כך שאנו זקוקים לדאוג לצריכתו באופן תדיר.

ויטמין E מאט את תהליך ההזדקנות. מספק לגוף חמצן ומגן על הריאות מפני זיהומים שונים. כמו כן ויטמין E מסייע בהתפתחות ובשמירה על תאי עצב ושריר, משפר את פעילות מערכת החיסון ובנוסף מרפא את העור ומסייע במניעת צלקות.

שימוש מתמיד בשמנים המעושרים של טעמן יחד עם תזונה בריאה ומאוזנת תמלא את המאגרים החיוניים של אומגה 9, נוגדי החמצון וויטמין E שכה חיוניים לבריאותנו.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>
שמן טעמן ויטמין E אומגה 9

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד