י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"חייב איניש לבסומי" - עם יינות האיכות של יקב טפרברג 1870

טפרברג מציעה את היינות המובחרים והאיכותיים ביותר • לקראת פורים מציעים ביקב את סדרת היינות: Essence

יינות טפרברג. צילום: יח"צ
יינות טפרברג. צילום: יח"צ



בימים אלו, לקראת חג הפורים, זוכים בקבוקי היין לעדנה. בקבוק יין איכותי ומשובח בסעודת הפורים ובמשלוחי המנות שאתם שולחים הוא פריט חובה, וכעת השאלה היא באיזה יין לבחור כדי לקיים "חייב איניש לבסומי" בהידור.



יקב טפרברג 1870 מציעה לכם סדרות יינות איכותיים ומשובחים, בעלי טען וארומה ייחודיים המלווים את היקב המשפחתי כבר שנים ארוכות וזוכים למגע הזהב של היינן הנודע שיקי ראוכברגר.

בכל שולחן חג, בכל מעגל השנה, טפרברג מציעה את היינות המובחרים והאיכותיים ביותר. לקראת פורים מציעים לכם ביקב טפרברג 1870 את סדרת Essence הכוללת יינות מלבק, מרלו, קברנה סובניון, שרדונה, פינו גרי ויין אדום מוחזק.

סדרת Essence הינה סדרת יינות זניים מורכבים ומשובחים, המתאפיינים בסביבת גידול ובטרואר ייחודי, המביאים לידי לביטוי מלא את התאמת הזן לקרקע ולאקלים באזור הגידול. בתהליך הקפדני של יצירת היין, הושם דגש רב על הבלטת המאפיינים של כל כרם וכרם ממנו הגיעו הענבים. היינות האדומים מסדרה זו, התבגרו כ-18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי וזכו לארומה ייחודית.

היינות המשובחים של יקב טפרברג הם מענבים איכותיים שגדלו בכרמים באזור הרי יהודה, שפלת יהודה ונחל איילון והתבגרו בחביות היין שביקב הבוטיק בהרי יהודה.

יינות יקב טפרברג 1870 כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, ללא חשש ערלה טבל ושביעית.
יין אדום יין יבש יינות טפרברג פורים חייב איניש לבסומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד