ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לקראת ביקורו ההיסטורי של נשיא המועצת: סרט ייחודי בטלוויזיה

נשלמות ההכנות לקראת ביקורו ההיסטורי של נשיא מועצת החכמים למקסיקו • שלטי ענק המבשרים על בואו וסרט ייחודי שהפיקה רשת הטלוויזיה המקסיקנית היהודית על חכם שלום • צפו

חכם שלום. צילום: פלאש 90
חכם שלום. צילום: פלאש 90



הכנות חסרות תקדים והתרגשות שיא בכל הקהילות היהודיות ברחבי מקסיקו לקראת בואו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן שימריא בסוף השבוע הקרוב למסע תורני הסטורי ונדיר לאחר כשני עשורים מאז ביקר שם בפעם האחרונה.

נשיא המועצת ימריא מנמל התעופה בן גוריון במוצאי השבת הקרובה בלוויית פמליה מצומצמת ממקורביו ואנשי ביתו, לביקור שיימשך כשבוע ימים במהלכן יערוך ביקור מיוחד במוסדות התורה בעיר מקסיקו סיטי ובהיכלי הישיבות והכוללים בהם נמנים מאות מתלמידיו, זאת לצד כנסי ענק שיערכו בבתי הכנסת המרכזיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מודעות ענק המבשרות על בואו פורסמו ברחבי השכונות היהודיות בפולאנקו, בוסקס, וטקאמצ׳אלקו ובכל בתי הכנסת ומוסדות התורה בעיר. גם בכלי התקשורת המקומית מדווחים בהתרגשות על הגעתו של ״הרב של היהודים״, וברשת הטלוויזיה היהודית המקומית אף הפיקו סרט דוקומנטרי מיוחד על ראש הישיבה חכם שלום כהן לרגל הביקור המיוחד.


צפו בסרטון

׳מסע הקודש׳ של ראש הישיבה נרקם במהלך החודשים האחרונים לאחר בקשות רבות וביקור מיוחד של משלחת רבנים ונכבדים בראשות הרב הראשי למקסיקו הגאון רבי שלמה טוויל שהגיעו למעונו של חכם שלום והפצירו בבקשה שיאות להגיע לביקור חיזוק מיוחד לאחר שנים רבות שלא זכו לכך. ״כבר שנים רבות שמקסיקו לא זכתה לביקור חיזוק של גדול הדור. הציבור צמא לדבר השם״, אמרו.

למרות הקושי והטירחה המרובה שיש בנסיעה ארוכה מעין זו, נעתר לבסוף נשיא המועצת לבקשתם וכאמור, בימים הקרובים המסע התורני ההיסטורי יוצא לדרך.
חכם שלום כהן ביקור היסטורי מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד