י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכירו את המכשיר המהפכני שמעלים כאבים לכל המשפחה

ברך שחוקה, צוואר תפוס או גב עייף - כולנו פוגשים בכאבים בשלב כלשהו • אנחנו בקושי מסוגלים לזוז, אבל למי יש זמן לשכב ולחכות שהכאב יעבור? טכנולוגיה חדשנית לטיפול בכאב, שהייתה עד לא מזמן נחלתם של רופאים בלבד - מגיעה אליכם הביתה • החדשות הטובות: מכשיר קומפקטי ונוח מנצח את הכאבים אצל מבוגרים וילדים כאחד, והטיפול טבעי ונטול חומרים לחלוטין

הכירו את המכשיר המהפכני שמעלים כאבים לכל המשפחה



כולנו כבר מכירים את התסריט – כאב חדש מפתיע בלי הזמנה, משתלט דרך איזו ברך שחוקה, צוואר תפוס או גב עייף. אנחנו בקושי מסוגלים לזוז, אבל למי יש זמן לשכב ולחכות שהכאב יעבור? יש עבודה, ילדים, וסידורים עד קצה האופק.

אז אנחנו שוקלים את האפשרויות שעומדות בפנינו – תור לרופא מומחה ידרוש מן הסתם המתנה של כמה ימים, ולחזור לשגרה בכוח פשוט אי אפשר, אז כמו תמיד אנחנו בוחרים באפשרות היחידה שתיתן הקלה מיידית – תרופות לשיכוך כאבים. כן, כולנו כבר יודעים שגם לתרופות יש גבול כי יש להן תופעות לוואי והן גורמות נזק מצטבר לגוף. ואם אלה הילדים שסובלים - אנחנו עוד פחות מתלהבים "לדחוף" להם תרופות לגוף. אבל בינתיים הכאב מציק, ואין לנו אפשרות טובה יותר.

טיפול טבעי שחייבים להכיר: טכנולוגיית הלייזר הרך

לייזר רך, או לייזר קר, הוא אנרגיית אור בעוצמה נמוכה. כשהיא מכוונת אל פני העור היא חודרת דרכו לרקמות עמוקות יותר, אבל בשל העוצמה הנמוכה שלה, לא נגרמת כל פגיעה בעור. בשנות ה-60 של המאה הקודמת, התגלה הלייזר הרך כבעל השפעה על ריפוי דלקות ושיכוך כאבים, ומחקרים רפואיים רבים נערכו מאז והוכיחו את ההשפעות של הטיפול בלייזר הרך. המכשור הרפואי שפותח על בסיס המחקרים הללו משמש גם היום בתי חולים, מרפאות, אוניברסיטאות ומכוני מחקר במדינות רבות בעולם, ביניהן ישראל.

חשוב להבין, שכאב הוא דרכו של הגוף לאותת לנו על כך שיש בעיה מסוימת שצריך לטפל בה. ולכן, בעוד שתרופות לשיכוך כאבים רק מרגיעות את הכאב מבלי לטפל במקורו, יתרונו הגדול של הטיפול בלייזר נעוץ בכך שהוא לא רק משכך כאבים, אלא גם מסייע בטיפול בשורש הבעיה. על מנת להקל על הכאב, הטיפול מעודד את המוח לייצר אנדורפינים, הורמונים שגורמים לירידה ברמת הכאב. במקביל, כדי להתמודד עם שורש הבעיה, הטיפול מאט את ייצורם של הגורמים הדלקתיים בגוף, כך שהסימפטומים נחלשים עד כדי נעלמים.

כל זה טוב ויפה, אבל אנחנו צריכים הקלה מידית, ואילו המכשור הרפואי הנהדר הזה נמצא במרפאת הכאב, ולא בארון התרופות שלנו.

החדשות הטובות: כל המשפחה יכולה ליהנות מטיפול במכשיר אחד קטן





הלייזר הרך נמצא כאמור בשימוש כבר למעלה מעשרים שנה, אבל גודל המכשירים ומחירם הגבוה הותירו את הטכנולוגיה הזו נחלתם של בתי חולים ומרפאות בלבד. אלא שלאחרונה התפתחה טכנולוגיה שמאפשרת לייצר מכשירים ביתיים לטיפול בלייזר רך. המכשירים הללו, שגודלם כגודל מכונת גילוח ממוצעת, מסוגלים להפעיל עוצמה כמו זו של מכונת הלייזר הקלינית-מקצועית.

כל זה, יחד עם מחיר סביר בהחלט, הפך את הטיפול בלייזר רך לזמין לכולם. המכשירים הביתיים הללו כל כך אפקטיביים, שאפילו בתי חולים ומרפאות החלו להשתמש בהם באופן שוטף, ורופאים רבים מציעים אותם למטופלים כאופציה טיפולית לכל דבר.

היתרונות של המכשיר הם אלו שהופכים אותו לאידיאלי למשפחות – קודם כל, הטיפול הוא טבעי לחלוטין – שום חומר שנוי במחלוקת לא נכנס לגוף, הוא לא גורם לתופעות לוואי או נזק מצטבר, אין לו הגבלת שימוש, והוא לא פג תוקף. כך הוא יכול לשמש את כל בני המשפחה, כולל הילדים. לא משנה אם זו אמא, שסובלת מכאבים בשורש כף היד כי היא עובדת כל היום מול מחשב, או המתבגר שהתחיל לאחרונה לסבול מכאבים בברכיים, או דווקא הילדה הקטנה בת החמש, שנפלה ונקעה את רגלה.

אז זהו, אין יותר סיבה לסבול מכאבים – מכשיר אחד קטן, והמשפחה כולה מסודרת.

די לכאבים! מכשיר קטן יכול לנצח את הכאב אצלכם בבית



מעוניינים לשמוע מידע נוסף? ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים:
לייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד