י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רוח וחומר: האדריכלית החרדית שמעצבת את Success Center

האדריכלית מירב אוחנה משלבת אימהות עם קריירה מצליחה, ותומכת בבעלה בלימודי התורה • בימים אלה מעצבת מירב את 6 הקומות במגדל העסקים החדש בלב תל-אביב - Success Center, פרויקט מורכב בו כל קומה מעוצבת בסגנון אחר

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ



מירב עצמאית כבר 20 שנים ויחד עם משרד משגשג לא מזניחה לרגע את תפקידה כאם ל-4 ילדים ומקפידה לסיים את עבודתה בזמן הוצאת הילדים מהגנים ובית הספר. השלמת פרויקט מבוצעת על חשבון שעות השינה שלה ולא על חשבון הילדים או הבית. המשפחה תמיד בעדיפות עליונה.

מירב וירון בעלה פועלים כיחידה אחת בתפקוד ההורי וביצוע המטלות בבית. ירון הוא אישיות רוחנית, לומד תורה ומטפל במודעות עצמית בעוד מירב עסוקה בתכנון בתים ועיצובם. אפשר לראות בזה חומר ורוח או השלמה של עולם רוחני בעולם גשמי.

כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם

עם משרד מצליח בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים וכמפתחת שיטת INA לאדריכלות, מירב זוכה להכרה מקצועית נרחבת. שיטת INA בפיתוחה משלבת עיצוב אדריכלי מודרני עם חומרים מן הטבע ליצירת חיבור חם ומחבק עם הבית, להפחתת הניכור. "כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם ולכן בית יפה משרת את האדם בנוחות ואווירה טובה ומביא לשמחה בבית. בעיצוב ותכנון אני שואפת ליצור מצב שבו אין שעבוד לרהיטים ולבית אלא אווירה נעימה וחמה לקירוב לבבות" אומרת מירב.

המשרד מבצע גם עיצוב פנים לחללים מסחריים, מסעדות, בתי קפה, חנויות ולאחרונה זכה לעצב את הקניון העסקי הראשון בעולם: Success center.

הקניון העסקי הראשון בעולם

מגדל המשרדים Success center כולל 6 קומות בקונספט חדשני, דבר שאיפשר למירב לבטא יצירתיות בעיצוב שמביא רוחניות ואיכות לעולם העסקים בלב תל-אביב.

הקניון משכיר משרדים אך ורק לעסקים שמשרתים עסקים: רואי חשבון, מעצבים גרפיים, מפיקי דפוס או טכנאי מחשבים, שישתפו פעולה זה עם זה להצלחה הדדית.

מאחורי הפרויקט עומד אלעד הדר, יועץ עסקי מזה למעלה מעשור, שליווה עד כה עשרות אלפי עסקים קטנים ובינוניים ודוגל בשיתופי פעולה ליצירת הדדיות והתרחבות עסקית. "כיועץ עסקי לקוחות מבקשים ממני גם המלצות עם מי

לעבוד. לאורך השנים חיברתי בין אלפי עסקים בשמחה. לאורך השנים הבנתי שהדרך הנכונה להתרחבות עסקית של עסקים כמוני, שמתמחים במתן שירות לעסקים אחרים, היא ליצור כוורת עסקית ולעודד שיתופי פעולה. זה החזון מאחורי הקניון העסקי הראשון בעולם – להקים מקום מרכזי, שימשוך אליו לקוחות עסקיים לאורך כל שעות היום ויחבר ביניהם" מסביר אלעד הדר.

הסוד להצלחת Success Center, בניגוד לחללי עבודה אחרים, הוא שבקניון העסקי יכולים להיות עד 2 עסקים מאותו תחום בלבד. עובדה זאת מייצרת מגוון עסקי נרחב ואי-תחרות, לטובת הדיירים.

במחיר קבוע ומשתלם ביותר, העסקים בקניון ייחשפו מידי יום ל-500 עד 1,000 בעלי עסקים חדשים. זהו הבסיס השיווקי המושלם לשגשוג עסקי והתרחבות.

סביבת עבודה תומכת

בעיצוב הקומות הקפידה מירב אוחנה לשמור על דינמיות ועל הדדיות. כל קומה מעוצבת סביב חלל פתוח מרכזי, שאליו נעים לצאת. העיצוב מזמין את בעלי העסקים ליהנות מהמרחב ולנוע בו בחופשיות כאלמנט מרכזי בקונספט של Success Center שהוא שיתוף פעולה. "בעיצוב שאפתי לעודד את דיירי המגדל ואת אורחיהם לשאוף לקחת חלק בחלל הציבורי ולהרגיש בו נוחות ללא הניכור שקיים במגדלי משרדים רבים. העיצוב מעודד תנועה בכל קומה בפני עצמה כמו גם בין הקומות השונות, לדינמיקה נעימה ומזמינה" אומרת מירב.

כל קומה מעוצבת סביב נושא שונה, בצבעוניות נעימה ומרגיעה. החל מהלובי העסקי ועד לקומת הלופט העליונה היוקרתית, ממנה נשקף נוף פתוח לעבר שדרות ההשכלה הירוקות.

לצפייה בתיק העבודות של מירב אוחנה לחצו כאן>>

לתיאום פגישת ייעוץ לגבי עיצוב חללים מסחריים ניתן לפנות טלפונית ל-050-7958889
אדריכלות מירב אוחנה אדריכלית חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד