י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הליכוד ממשיך להתחזק: ש"ס בשיא השפל - 2 מנדטים

השאננות של נתניהו במשבר הקואליציוני הולכת ומובנת יותר; הסקרים ממשיכים להחמיא בזה אחר זה למנהיג הליכוד והמועמד הבלתי מעורער לראשות הממשלה, חרף התיקים, הפרשות ועדי המדינה מי שנמצאת בצרה צרורה, היא ש"ס שנמצאת עמוק מתחת לאחוז החסימה

נתניהו ודרעי במליאה. צילום: פלאש 90
נתניהו ודרעי במליאה. צילום: פלאש 90



למרות ההתפתחויות מידי יום בחקירות נתניהו; כמו עדי המדינה והגירסאות שמסרו נגד הבוס לשעבר, 'הליכוד' בראשות נתניהו ממשיך להתחזק בסקרים - מה שמסביר אולי את השאננות של נתניהו במשבר הקואליציוני מול החרדים.

מסקר 'מאגר מוחות' שנערך השבוע עבור 'ישראל היום', עולה, כי אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד היה מקבל 34 מנדטים לעומת 30 כיום.

השנייה בגודלה תהיה 'יש עתיד' עם 24 מנדטים. מרוויח נוסף בסקר הוא יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, שיכול להיות לגמכרי מרוצה מהתוצאה - 14 מנדטים.

אחריהם; 'הרשימה המשותפת' שנחלשת מ-13 לעשרה מנדטים. 'המחנה הציוני' שהביא בבחירות האחרונות להישג של 24 מנדטים בראשות יצחק בוז'י הרצוג, ממשיך להתרסק בראשות אבי גבאי שמביא תוצאה של 10 מנדטים בלבד.

עוד בסקר; 'יהדות התורה' מתחזקת גם היא מששה מנדטים לשמונה. מרצ מ-5 לשבעה מנדטים, כחלון נחלש מ-10 מנדטים ל-6. ישראל ביתנו של ליברמן נחלשת במנדט לחמישה מנדטים.

הדרמה הגדולה בסקר, היא ש"ס שמקבלת לראשונה בסקר הנוכחי 2 מנדטים בלבד - הוי אומר; שלא תהיה בכנסת הבאה.

אתמול (רביעי) התייחס יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי למשבר הקואליציוני ואמר: ״בשיחות האינטנסיביות שאני מקיים עם כל השותפות הקואליציוניות, אני משוכנע שמשבר חוק הגיוס פתיר. יתרה מכך: אפשר לפתור אותו באופן מיידי. הציבור לא יסלח למי שיוביל כעת את המדינה לבחירות מיותרות ויפרק את ממשלת הימין החברתית ביותר שכיהנה בישראל״. אחרי תוצאות הסקר, אפשר אולי להבין למפרע את דבריו של דרעי, שאינו אץ לבחירות.

אם זו התוצאה, הרי שנתניהו ירכיב גם את הממשלה הבאה עם אותו סך מנדטים שהקואליציה מונה כיום - 67 מנדטים, רק ללא ש"ס.
סקר מאגר מוחות ישראל היום בחירות שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד