י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דתיים? הכירו את אתר הצימרים בשבילכם

מחפשים צימרים לדתיים? כל מה שרציתם לדעת על חופשה כשרה ומקסימה בישראל עבור דתיים

אילוסטרציה. צילום: יח"צ
אילוסטרציה. צילום: יח"צ



דתיים רבים גם מעוניינים בחופשות מפנקות, שמתאימות לצרכים הדתיים והאימוניים שלהם. אם פעם צימרים היו שם נרדף לחופשות לא צנועות, היום הקהל הדתי הפסיק להסתגר והוא רוצה מה שמגיע לו: חופשה מפנקת שמתאימה למה שהוא מבקש. היום אפשר למצוא בקלות צימרים לדתיים. צימרים לשומרי תורה ומצוות נופש מושלם באווירה רוחנית – צימרים לדתיים, לרשימה המלאה לחצו כאן>>

מה זה אומר חופשה צנועה?

חופשה צנועה היא אפשרות מעולה עבור זוגות או כמה זוגות דתיים לבלות בכיף, עם כל הפינוקים האפשריים, בלי לוותר על כלום. אף אחד לא אמר שאסור ליהנות בחיים, פשוט יש דרך שמתאימה לעשות זאת, בוודאי בעבור אנשים מאמינים שצריכים תנאים. בין התנאים: מקום סגור שבו לא יפריעו להם עם מוסיקה, או סרטים ורעש בשבתות וחגים. מטבח כשר למהדרין.

וכמובן, הלכות צניעות – כלומר בלי אנשים בבריכה בביקיני, למשל. את כל זה אי אפשר לקבל במקום שאינו צימר לדתיים, וגם לא בבית מלון שאינו שומר על התנאים הללו. לכן, עד לפני תקופה, היה לדתיים קשה למדי למצוא צימרים שמתאימים לדרישות ולמידות שלהם. צימרים היו בעיקר שם נרדף לחופשות פרועות. אבל אם אנשים רוצים ליהנות תחת כיפת השמיים עם קצת על האש עם חברים, והם דתיים, זה אומר שהם לא יכולים לבלות? לא ולא!

מה היתרון של צימרים על פני בתי מלון?

בתי מלון הם דבר נהדר, אבל הבעיות איתן הן מחיר וחוסר ספונטניות, וזה עוד לפני שווידאנו שמדובר במלון כשר למהדרין. המחירים גבוהים בהרבה מכל צימר שתמצאו, וגם יהיה מאד קשה למצוא מקום פנוי בצורה לא מתוכננת מדי מראש. אם רוצים להיות ספונטניים, מאד קשה לעשות זאת עם בית מלון. חוץ מזה, הרבה פעמים דתיים מעוניינים באווירה כפרית, שקטה ונעימה בדיוק כמו חילוניים. הם רוצים לראות את כיפת השמיים, להתפלל, לאכול, לשתות יין ולעשות על האש, לבלות בבריכה, ולהקשיב למוסיקה, וזאת בלי לוותר על הצניעות וההלכה. לכן, האווירה של הצימרים מתאימה בהרבה מאשר בית מלון. וזה כאמור עוד לפני שדיברנו על עירוב נשים וגברים זרים במלון, אוכל לא כשר או בריכה מעורבת, ואפילו בית כנסת או מניין אין!

איפה אפשר למצוא את הצימרים האלו?

האתר שלנו מפרסם צימרים בכל הארץ, והיום צימרים רבים מעניקים שירותים לדתיים, דתיים לאומיים, חרדים ועוד.

כמה זה עולה?

מחיר הצימר נקבע על ידי כמה גורמים: האם יש בו דברים מיוחדים שלא נמצאים בדרך כלל? איפה הוא ממוקם בארץ, בדרך כלל במרכז יהיה יקר יותר? וכמובן, האם זה באמצע השבוע או בחג ובשבת. כמובן, דתיים נוסעים בדרך כלל באמצע השבוע, ולכן בהגדרה זה זול יותר.

מה האתר שלנו יכול להציע לאוכלוסייה הדתית?

האתר שלנו צימר R מעניק את החופשות הטובות ביותר בארץ בפריסה ארצית. אנחנו עשינו את העבודה בשבילכם, ואתם יכולים למצוא את כל הצימרים הטובים ביותר בארץ, במקום אחד. במקום להתרוצץ ולחפש צימרים לדתיים, אפשר למצוא הכול באתר אחד במרחק לחיצת כפתור. תוכלו לסנן את הצימרים על פי מרחק, גודל, אטרקציות, מפות, תוספות, תאריכים וכמובן מחיר. באתר קופונים ומבצעים שמתעדכנים כל הזמן. האתר שלנו הוא פשוט, ידידותי וקל לשימוש, ומבטיח את המבצעים והחופשות הטובות ביותר לדתיים בישראל.



צילום יח"צ.


צימרים נופש חופשה צימרים לדתיים חופשה כשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד