י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לרגל הקמת מחלקת 'גלאט למהדרין': מנהלי 'הילטון' עלו לבתי גדולי הדור

לרגל הקמת מחלקת האירועים 'גלאט למהדרין' במלון 'הילטון' בתל-אביב, נכנסו מנהלי המלון להתברך אצל גדולי הדור • צפו

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

 


הנהלת מלון 'הילטון' תל אביב עלו לקבל את ברכתם של גדולי ישראל ולהתברך מפיהם לרגל הקמת מחלקת אירועי 'גלאט למהדרין' במלון. וזאת בנוסף לכשרות הרבנות תל אביב הקיימת במקום בניהולם של הרב בן ציון נשר יו"ר ועדת הכשרות והרב בנצי פרידמן והרב בועז הלוי מרבנות תל אביב.

בביקור השתתפו מנכ"ל הילטון מר רוני פורטיס, סמנכ"ל הילטון מר יוסי ביטון, הרב אילן אלכסי רב הכשרות במלון ומומחה הכשרות הרב רפאל מנת.

המשלחת הגיעה תחילה למעונו של ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה מרן הגאון רבי ברוך דב פוברסקי. ראש הישיבה קיבל בחמימות רבה את הנהלת המלון אשר הציגו בפניו את המאמצים להעלות את רמת הכשרות לרמה גבוהה שתאפשר את הגעתם של ציבור שומרי תורה ומצוות למלון.

מנהלי המלון הציגו בפני ראש הישיבה את הפעולות המורכבות וכבדות המשקל שהם נדרשים על מנת להתאים את המלון לדרישות הציבור לאירועי גלאט.

מומחה הכשרות הרב רפאל מנת הסביר את דרישות הכשרות המחמירות שהמלון מבצע לכל אירוע גלאט.

משם המשיכה הנהלת הילטון לסיור מיוחד בישיבת פוניבז' הגדולה והמפורסמת בין הישיבות הליטאיות. הצוות הביע את התפעלותו והתרשמותו ממאות בחורי הישיבה השוקדים על תלמודם ללא התעניינות בדבר מלבד דף הגמרא. בכירים בישיבת פוניבז' הסבירו לקבוצה את חשיבות לומדי התורה ומעלתם, ותיארו בפניהם כיצד מורכב יום הלימודים של בחור ישיבה או אברך.

המשלחת עלתה לבית המדרש שם שוחחו עם תלמידים על מהות הישיבה, צביונה, ועל דרך החיים בה בחרו. המשלחת ששוחחה עם תלמידי הישיבה אמרו כי הופתעו והתרשמו לטובה.

את הביקור חתמו במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שם התקבלו בחמימות רבה. לאחר שהאזין בקשב רב לדברי הנוכחים בירך מרן הגר"ח קנייבסקי בחום את הנהלת המלון על שהשכילו להדר ולהקים מחלקת גלאט לטובת ציבור שומרי הכשרות.

 

צילומים: יעקב כהן




























הילטון גלאט מהדרין גדולי הדור כשרות רבנות תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד