ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מהדורה מרכזית חדשה בישראל • קרב נשים: דנה תתמודד מול יונית, תמר וגאולה

ערוץ 20 משיק מהדורת חדשות יומית: מהדורת "חדשות ערוץ 20" בהגשת דנה סומברג תעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00 • אמיר איבגי יגיש את מהדורת הלילה

מתוך דף הפייסבוק של ערוץ 20
מתוך דף הפייסבוק של ערוץ 20

 


'ערוץ 20' משיק מהדורת חדשות: כארבע שנים מיום עלייתו לאוויר, תעלה ביום ראשון הקרוב (25.3, ט' בניסן) מהדורת 'חדשות ערוץ 20' בהגשת דנה סומברג בשידור חי. המהדורה תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 20:00 בערב ואורכה יהיה 75 דקות.

לצידה של סומברג, ידווחו כתבי ופרשני "חדשות ערוץ 20" מהאולפן וממוקדים שונים ברחבי הארץ, בהתאם לאירועי היום. בצוות 'חדשות 20', נמצאים בין היתר: הפרשן המדיני של ערוץ 20 שמעון ריקלין, הכתב המדיני אלירן טל, הכתב לענייני צבא וביטחון נועם אמיר, הכתב לענייני משטרה ומשפט לירן לוי וכתבת 'ערוץ 20' לענייני התיישבות טל מאיר.

בערוץ מבטיחים כי לאחר חג הפסח יצטרפו כתבים ופרשנים נוספים לצוות החדשות. את המהדורה תערוך דנה בהט-אפלבאום. אחת לשבוע תגיש את המהדורה ליטל שמש.

מהדורת החדשות של 'ערוץ 20' תרכז את אירועי היום ותביא את מגוון הפרשנויות לנושאים הבוערים, זאת בשילוב מרואיינים ואורחים באולפן. במהדורה תשולבנה כתבות תחקיר, סיפורים בלעדיים וכן פרק מגזין שיעסוק בענייני חברה, כלכלה, תרבות ומורשת.

סומברג, מגישה בערוץ תוכניות אקטואליה כבר כמה שנים, ובעבר שימשה ככתבת בערוץ 2 ובעיתון 'מעריב', כעת היא תתמודד מדי ערב מול שלוש הנשים המגישות באותה שעה בערוצים המתחרים - יונית לוי ב'ערוץ 2', תמר איש שלום ב'ערוץ עשר' וגאולה אבן-סער ב'כאן11'.

האם המהדורה המרכזית החדשה תצליח ליטול נתח רייטינג משמעותי מהמתחרים, ימים יגידו.

יצוין כי ערוץ 20 מוביל את הקו הימני במפה הפוליטית ונותן יותר תוכן יהודי ודתי - על פני האחרים.

מיד בתום מהדורת החדשות, תשודר התוכנית "כולם ב-20" בהגשת עורך החדשות הראשי בועז גולן. לאחר מכן, בשעה 22:00, "הפטריוטים" בהגשת אראל סג"ל ופאנל הפטריוטים ובשעה 23:00 מהדורת חדשות לילית ותוכניתו של אמיר איבגי "היום הזה".

"אני גאה ונרגשת להוביל את מהדורת החדשות של ערוץ 20. עברנו קשיים רבים עד שהגענו לרגע הזה שבו מאפשרים לנו לשדר חדשות שנותנות במה לקולות נוספים בשיח הישראלי. נבחרת החדשות ואני עמלנו רבות על מנת שנוכל להעניק לצופים את מהדורת החדשות המושקעת, המאוזנת והאיכותית, ונמשיך לעבוד קשה בכל יום כדי להצדיק את הבחירה של הצופים בנו". אמרה המגישה דנה סומברג.

בועז גולן, עורך החדשות הראשי של 'ערוץ 20' אומר הבוקר כי "מערוץ 20 יוצאת הבשורה לעם ישראל עם מהדורת חדשות מאוזנת, מגוונת וישראלית, אשר תשקף ותיתן מענה לכלל הקולות בארצנו".

"כמי שליווה את ערוץ 20 מימיו הראשונים ומכיר את המאבקים והמשאבים הרבים שהושקעו בזכות הלגיטימית של הערוץ לשדר חדשות, זהו רגע מרגש לו שותפים כל אנשי הערוץ. נלחמנו על האפשרות להשמיע קול חדש ושונה בתקשורת הישראלית וכעת עלינו לקיים. מהדורות החדשות של ערוץ 20 אשר יעלו בשבוע הבא הן תוצר של ארבע שנות עבודה קשה וחלומות שסוף סוף מתגשמים. נבחרת החדשות של ערוץ 20 תספק לצופים בית חם מידי ערב". אומר שכי פרנץ מנכ"ל הערוץ.

מהדורת חדשות ערוץ 20 דנה סומברג רייטינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד