י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת פסח: מבצע מיוחד ב"חסלט"

ידיעה משמחת לצרכני ירקות העלים הבריאים והאיכותיים ובכשרות מהודרת של חברת "חסלט – עלי קטיף": לקראת ימי חג הפסח וליל הסדר, הודיעה החברה על מבצע מיוחד במוצרי האיכות המבוקשים והמהודרים של "חסלט"

תמונה: יח"צ חסלט
תמונה: יח"צ חסלט



לדברי עידו גולן מנהל השיווק והמכירות הארצי של החברה: הביקוש למוצרי "חסלט" בתקופת חג הפסח עולה במאות אחוזים ובחברה נערכים כמדי שנה לתת מענה מקסימאלי ללקוחות הרבים בשווקים השונים. לקראת החג אנו בחב' "חסלט" יוצאים במבצע ארצי מיוחד עבור קהל לקוחותינו הרב והנאמן תוך מיקוד בסימני הסדר המרכזיים: חסה וסלרי- המשמשים לאכילת מרור וכרפס: 2 יח' חסה או סלרי ב-12 ₪ בלבד. המבצע יתקיים ברשתות השיווק השונות ובירקניות מובחרות ברחבי הארץ.

חב' "חסלט עלי קטיף" יזמה את מהפיכת הירקות הבריאים והמהודרים בישראל והינה הראשונה לפתח גידולי ירק נקי מתולעים, תוך הקפדה על שמירת בריאותם של הצרכנים בפיקוח מלא של אגרונומים בכירים של החברה וכן של "דרך המעבדה" לבדיקת שאריות חומרי הדברה ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.

המבצע יתקיים עד לערב החג י"ד ניסן (30.3.18) ברשתות: אושר עד, יש חסד, שוק מהדרין, נתיב החסד, ברכל, שפע ברכת השם, רמי לוי, שופרסל, יינות ביתן, ויקטורי, יוחננוף, מחסני השוק, חביב, סופר דוש ובחנויות הירקות המובחרות ברחבי הארץ.

חב' "חסלט" מאחלת לכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח, כי בפסח הזה כולנו "עולים לחסלט".

חסלט מבצע לפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד