י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו בביבי אחרי החקירות: "יהיה אפס מרור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, העלה סרטון בדף הפייסבוק שלו, לאחר שהוא ובני משפחתו נחקרו היום במשטרת ישראל. גם אריה דרעי נחקר

נתניהו. צילום: פלאש90
נתניהו. צילום: פלאש90



ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחקר היום במסגרת פרשת בזק - תיק 4000, על ידי חוקרי להב 433 במשך ארבע שעות. החקירה נערכה במעונו בירושלים.

כשעה לאחר תום חקירתו, העלה ראש הממשלה סרטון בדף הפייסבוק שלו שם אמר: "אחרי המפגש הזה כמו המפגשים האחרים, אני בטוח שלא יהיה כלום כי לא היה כלום".

לאחר שהתייחס לפגישותיו עם שרי החוץ של גרמניה וצרפת, בנושאי ביטחון, אמר "היה לי עוד מפגש היום, בנושא אחר. גם הוא קשור לביטחון אבל סוג אחר של ביטחון: הביטחון המוחלט שלי, אחרי המפגש הזה כמו המפגשים האחרים, שלא יהיה כלום – כי לא היה כלום".



ראש הממשלה איחל לתושבי מדינת ישראל חג שמח "תהנו עם המשפחות שלכם. אני אהנה עם המשפחה שלי. אני אחגוג את החג הזה בשמחה גדולה, בביטחון גדול, עם הרבה חרוסת ואפס מרור".

היום נחקרו על ידי חוקרי להב 433 גם אשתו שרה נתניהו ובנו יאיר נתניהו, זאת במקביל לחקירת ראש הממשלה במעונו וחקירת עדי המדינה ניר חפץ ושלמה פילבר, בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ וכן מנכ"לית בזק סטלה הנדלר.

החקירות נוהלו מחפ"ק מיוחד שפעל ביחידה המשטרתית בלוד, כאשר חקירות עדי המדינה פילבר וחפץ, וכן בני הזוג אלוביץ' - עומתו וסונכרנו עם חקירות בני משפחת נתניהו.

מהמשטרה נמסר "ראש הממשלה, רעייתו ובנו נחקרו היום במשך מספר שעות וזאת במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433 וברשות ניירות ערך. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

גם שר הפנים אריה דרעי נחקר היום במשרדי להב 433, בפעם התשיעית וכנראה האחרונה לקראת סיכום החקירה שמתנהלת נגדו.

"‏סיימתי כעת את חקירתי האחרונה וכרגיל עניתי על כל השאלות" צייץ דרעי בחשבון הטוויטר. "הכל טוב ויהיה עוד יותר טוב בעז"ה. כעת מתפנה לעיסוקים החשובים: לסייע לרעייתי יפה, בעבודות הפסח, להתכונן לכנס 'הקבלת פני רבו' ביום שני, ב' דחוה"מ פסח ובעיקר לסייע לכמה שיותר נזקקים לחגוג את החג בשמחה וברווחה".,
בנימין נתניהו שרה נתניהו יאיר נתניהו תיק 4000 אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד