י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מכבי שירותי בריאות בבני ברק מרחיבה את שירותי הרפואה

הנהלת מכבי מרחב בני ברק התכנסה לכינוס מיוחד לקראת חג הפסח בהשתתפות ראש המחוז הגב' דבורה חסיד והנהלת מרחב בני ברק

מהרמת הכוסית. צילום: יח"צ מכבי
מהרמת הכוסית. צילום: יח"צ מכבי



כינוס מיוחד לקראת הפסח נערך בנוכחות אישי ציבור ומכובדים רבים. בטקס השתתפו ראש מחוז המרכז הגב' דבורה חסיד, חבר הנהלת מכבי הרב חיים פרוינד, המנהלת הרפואית המחוזית ד"ר סיגל רינגל, מנהלי תחומים במחוז המרכז, מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, מנהל המרחב מר אליהו עובדיה, המנהל הרפואי במרחב ד"ר קובי שיף, מנהלת המרכז הרפואי כהנמן הגב' עופרה ברשן, חברי מועצת מכבי, היועץ הרפואי של רפואה הרב יצחק שטרן, היועץ הרפואי של רפואה וישועה הרב שלמה דרנגר, חבר מועצת מכבי הרב פלדמן, ועסקני רפואה רבים.

בטקס המיוחד שהתקיים במרכז החדש בבני ברק הובאו לידי ביטוי ההשקעה העצומה שמכבי משקיעה בבני ברק בהרחבה ופיתוח השירותים בנוסף לשירותי הרפואה האיכותיים והמתקדמים ביותר הקיימים בעיר.

מנהל המרחב פירט בהרחבה את הרחבת השירותים שנעשה בעיר בתקופה האחרונה - פתיחת בית הרופאים בויזניץ, בשורת הזמינות הרפואית הנרחבת לטובת חברי מכבי בדרום בכלל העיר ובקרית ויזניץ בפרט. בדבריו ציין מנהל המרחב את שירותי המוקד לרפואת חירום ברבי עקיבא, את תוספת הרופאים ברפואת ילדים רפואת נשים ואורתופדיה, את הרחבת כוח האדם והגדלת הזמינות במכון הפיזיותרפיה, מכון השמיעה, המעבדה והסיעוד במרחב.

בנוסף עדכן בדבר בשורת הרחבת השירות המינהלי במרחב – שירות חדש "יש לי שאלה" עמדה לשירות מינהלי מהיר וזמין בקומת הכניסה למרכז הרפואי רבי עקיבא לרווחת חברי מכבי הרבים הפוקדים את המקום והמאויש ברציפות בימים ראשון – חמישי בין השעות 8.00-18.00. עמדת שירותי משרד זמינה בקומת הכניסה בבית החולים מעייני הישועה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8.00-16.00, לרווחת חברי מכבי בבית החולים והסביבה, ואת הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי לבי"ח מעייני הישועה לקבלת שירות בהפניית רופא באמצעות העברת כרטיס מגני ללא טופס 17.

מנהל המרחב הביע את תודתו להנהלת המחוז והעומדת בראשו הגב' חסיד ששמה דגש על השירות הרפואי בעיר בני ברק ואוזנה קשובה לכל צרכי תושבי העיר ועל הרחבת השירותים בעיר בני ברק מתוך הכרת צרכי האוכלוסייה תושבי העיר וזאת באמצעות קשר הדוק של הנהלת המחוז עם ראשי הקהילות ורבני העיר. מנהל המרחב ציין כי ראש המחוז והנהלת המרחב מקיימים דיאלוג קבוע המוביל להבנה משותפת לצרכים המיוחדים של תושבי העיר.

ראש המחוז הגב' דבורה חסיד הודתה לכל המשתתפים שטרחו והגיעו לכינוס המיוחד לרגל חג הפסח והוסיפה "במכבי השירות הוא מעל הכול, אנחנו מובילים בהצלחה רבה את שירותי הרפואה בעיר. לא בכדי כל בני ברקי שני הינו חבר במכבי. ראש המחוז הטיבה להגדיר את רוח מכבי הנושבת בעיר והדגישה כי עובדי מכבי בבני ברק ובכל המחוז יודעים כי לנגד עיניהם עומדת אך ורק טובת החבר, במתן שירות מקצועי ואמין מתוך תחושת אמפתיה ושירות עם חמלה. איכות השירות שאנו מעניקים לחברים היא מעל הכול ואנו פועלים כל העת לשפר זאת עוד ועוד.

עוד ציינה ראש המחוז כי העיר בני ברק הינה עיר מיקוד במחוז וכי צרכי תושביה עומדים על סדר יומה באופן קבוע. מדובר בעיר המבורכת במשפחות רבות וברוכות ילדים כ"י, זקוקה למענה מהיר ואיכותי של שירותי הרפואה בעיר, וזו הסיבה ששירותי הרפואה כאן לא מפסיקים להתרחב.

חבר הנהלת מכבי הרב חיים פרוינד ציין כי מכבי שירותי בריאות קובעת את סדר היום בתחום הבריאות בארץ כולו ובפרט בבני ברק. הרב פרוינד הדגיש כי הנהלת המחוז בראשות ראש המחוז הגב' חסיד יחד עם מנהל המרחב מר אליהו עובדיה ומנהל הרפואי ד"ר קובי שיף, הצליחו להוכיח שניתן להוביל מערכת גדולה של רפואה בעיר תוך כדי התאמה מושלמת לאורח חיי האוכלוסייה בעיר. הרב פרוינד הודה לכל המשתתפים ואיחל לכולם חג כשר ושמח.

היועץ הרפואי הרב יצחק שטרן קישר בדבריו מענינא דיומא ואמר כי כידוע שפסח נקרא חג החירות, על אף עבודות הנקיונות וההכנות לחג, מכיון שעבודות אלו נעשות בשמחה ובסיפוק, כפי שעם ישראל יצאו מעבדות לחירות על אף שזה דרש מהם לעבוד קשה לארוז הכל בין לילה. כך גם נותני השירות במכבי הנותנים את כל כולם למען החברים 24 שעות ביממה, זו עבודת חירות אמיתית, עבודה עם שמחה וסיפוק להיות שם בשביל החבר בשעות הקשות.
מכבי הרחבת השירות פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד