י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לקראת פסח: מאות אלפי חברי 'מכבי שרותי בריאות' במגזר החרדי יקבלו את ה'מכביתון'

לקראת הפסח מחלקים ב'מכבי שירותי בריאות', את מגזין 'מכביתון' למגזר החרדי • בין הכתבות במכביתון החדש תפורסם סקירה מקיפה על בית החולים 'אסותא' החדש

מכביתון. צילום: יח"צ מכבי
מכביתון. צילום: יח"צ מכבי



כמידי רבעון, מוציאה מכבי לאור את המגזין 'מכביתון' – מוסף הבריאות המקצועי שלה במהדורה מיוחדת ומותאמת למבוטחיה במגזר החרדי. במכביתון שיופץ בימים הקרובים לקראת הפסח, יפורסמו שלל כתבות ומדורים העוסקים בבריאות האישית, פעילות גופנית, תזונה ועוד.

בין הכתבות במכביתון החדש תפורסם סקירה מקיפה על בית החולים 'אסותא' החדש שנחנך באשדוד בחודשים האחרונים, כתבות מקצועיות מקיפות על ניהול אורח חיים בריא ורגוע, גדילה נכונה של ילדיכם, הליווי האישי של דיאטני מכבי וכתבות מרתקות נוספות.

מר רן סער מנכ"ל מכבי, ופרופ' משה רווח יו"ר הנהלת מכבי מציינים בדברי הפתיחה למכביתון שככל מערכת גם מערכת הבריאות בישראל עוברת שינויים. כאשר הם נעשים בצורה יזומה ומתוכננת, תוך עבודת מטה ראויה ושיקול דעת, התוצאה בדרך כלל חיובית. למשל, לקראת סוף 2012 נכנס לתוקפו שינוי שמיטיב מאוד עם המטופלים ועם אופייה הציבורי של מערכת הבריאות: עשרות אלפי ניתוחים שבוצעו עד עתה במימון הביטוח המשלים (שב"ן), עברו להתבצע במימון סל הבריאות הממלכתי. זו הטבה חשובה מאוד ובמיוחד לחברי מכבי שזקוקים לניתוח ויכולים לעבור את הניתוח ברשת אסותא ומעתה ללא תשלום.

"אנחנו שמחים לשתף אתכם גם בכך שמכבי ממשיכה לצמוח". הם מציינים "עשרות אלפי ישראלים בחרו להצטרף אל מכבי בשנים האחרונות. ההצטרפות הרבה בשילוב הנאמנות הגבוהה של חברי מכבי הוותיקים הביאו לכך שמכבי היא הקופה היחידה שצמחה במספר החברים כתוצאה ממעבר בין הקופות. אנחנו מודים לכם על האמון הרב שאתם נותנים בנו ומבקשים להוקיר גם את כל עובדי מכבי על המסירות ועל המקצוענות שלהם. נמשיך להוביל את התחרות בין קופות החולים ולהתאמץ עבור כל מטופל ומטופל.

"אנו חיים בעידן שבו הידע קיים בשפע ואינו עוד נחלתם הבלעדית של אנשי המקצוע. זה כמעט לא נתפס שלפני קצת יותר מעשור, חולה שקיבל את אבחנתו הרפואית יכול היה להיעזר רק בחוות דעת נוספות ובספרייה הקרובה למקום מגוריו", כתבו וציינו כי " כמות המידע הרפואי עלולה לבלבל את המטופל ואת בני משפחתו ולהעלות את מפלס החרדה הקיים ממילא בכל הקשור לבריאות. כדי להעביר לחברינו מידע רפואי אמין ומדויק, במכביתון האביב ליקטנו כמה נושאים מעניינים ביותר, ביניהם כתבות הנוגעות בבריאות ילדים ומבוגרים, תזונה ופעילות גופנית".

לצד המידע הרב בנושאים הרפואיים, שנכתב על ידי טובי המומחים בישראל, תמצאו מידע גם על הזכויות העומדות לרשותכם מתוקף סל הבריאות והביטוחים המשלימים, ובמרבית הכתבות מצוינות גם הזכויות הרלוונטיות לנושא הכתבה.

במכבי מציינים כי "מכבי שירותי בריאות" הוא ארגון אמין, יציב ועוצמתי, המוכיח את נאמנותו לציבור החרדי כבר שנים רבות. אנו קשובים לצורכי החברים כל העת ומקיימים דיאלוג רצוף עם רבני הקהילות שליט''א, עסקני הציבור ומובילי דעה, על מנת ללמוד עוד על צורכי האוכלוסייה בעיר. בכך מסייעים גם חברי הנהלת מכבי - הרב שמחה שטיצברג, המשמש חבר מועצת העיר בני ברק, והרב חיים פרוינד, המשמש מנכ"ל עזר מציון. ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, ועשרות מתאמי קשרי הקהילה ברחבי הארץ.



מכבי מכביתון מגזר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד