י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המשפיע מספר בזכות מה ניצל בתאונה • צפו

בשבוע שעבר דיווחנו ב'בחדרי חרדים' אודות נס ההצלה של המשפיע הברסלבער ר' אלי חשין, כעת אנו מביאים תיעוד מהרב חשין מספר בזכות מה ניצל

המשפיע מספר בזכות מה ניצל בתאונה • צפו



המשפיע החסידי הרב אלי חשין המתגורר בקייב שיצא לשבות באומן בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב התהפך עם רכבו עקב סערת השלגים ובחסדי שמים יצא ללא פגע.

בסרטון שהגיע ל'בחדרי חרדים' מספר הרב אלי חשין את הנס הגדול שאירע לו ולבני משפחתו ואיך הכל בזכות טבילה במקווה הוא ניצל והרכב שהתהפך היה באותו נהר שטבל לפני שנה.

"לפני כשנה בערב שבת כמידי שבת נסענו מקייב לאומן ובאמצע הדרך היה פנצ'ר מהר מתקנים וממשיכים בדרך... אחרי זמן קצר עוד פנצ'ר, בקיצור. אין מה לעשות שבת כבר בפתח, מהר מצאנו מלון על אם הדרך והגענו אליו ממש בכניסת שבת  בניסי ניסים".



"בשבת בבוקר אני מתחיל לחפש מקווה, בחוץ קפור... אני מתלבש טוב ומחפש נחל לטבול בו. כמה מאות מטרים מהמלון היה מדרון ולמטה מצאתי מים מכוסים בשכבת קרח אני שובר את הקרח ונכנס לטבול".

"לפני כמה ימים חזרתי מאומן ברכבי עם כל משפחתי וכל הדרך היתה מלאה שלגים וקרח  ובאמצע הדרך הרכב התהפך על הגג. ב"ה כולם יצאו בריאים ושלמים, ניסים ונפלאות".

"ואז אחרי שאנחנו מתאוששים אני שם לב שהרכב התהפך ממש מעל אותו מדרון שטבלתי שם לפני כשנה, מיד נזכרתי במה שאמר ר' נחמן מברסלב שבדרכים צריך בעיקר להיזהר בטבילת מקווה. טבילת מקווה מצילה ממוות".
המשפיע ברסלב הרב אלי חשין קייב טבילה במקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד