י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מנהל אגף משאבי אנוש ב'מכבי' סייר במטה 'איחוד הצלה'

כחלק משיתוף פעולה בין 'איחוד הצלה' ל'מכבי שירותי בריאות': מנהל אגף משאבי אנוש בקופת החולים ארי אור סייר במטה הארצי של ארגון ההצלה

ארי אור במטה 'איחוד הצלה'. צילום: דוברות 'איחוד הצלה'
ארי אור במטה 'איחוד הצלה'. צילום: דוברות 'איחוד הצלה'



בימים האחרונים קיים מנהל אגף משאבי אנוש ב'מכבי שירותי בריאות' מר ארי אור סיור במטה הארצי של 'איחוד הצלה' בירושלים. הביקור שנערך כחלק משת"פ בשלל פרויקטים בין הגופים, נועד על מנת להתרשם מהפעילות הענפה להצלת חיים ברחבי הארץ, וכן בכדי לדון עם הנהלת 'איחוד הצלה' על העמקת והרחבת השת"פ בין שני הגופים לתחומים נוספים. את הביקור הוביל מנהל לשכת מנכ"ל ואחראי קשרי ממשל ב'איחוד הצלה' שבי רפפורט.

במהלך הביקור הוצג למר אור מוקד 1221 של 'איחוד הצלה' המצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי, כמו כן נערכה סקירה נרחבת על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. במהלך הסיור פגש הבכיר ממכבי בחלק מאנשי הרפואה בארגון ובמתנדבים רבים, והתרשם מהציוד הרפואי המתקדם בו משתמשים אנשי הארגון על מנת להציל חיים.

יצויין כי שיתוף הפעולה המתפתח בין 'איחוד הצלה' ל'מכבי שירותי בריאות' קיים במגוון פרויקטים כמו 'תן כבוד' במסגרתו מבקרים מתנדבים בבתי קשישים, גלמודים וחולים ועוקבים אחר מצב בריאותם, ובמידת הצורך מפנים את הקשיש להמשך טיפול בקופת חולים. וכן בתחום יחידת החוס"ן המורכבת ממתנדבים בעלי מקצוע בתחום רפואת ובריאות הנפש המטפלים במקרי פוסט טראומה בזירות קשות ומורכבות, וכן בשלל פרויקטים נוספים.

מנהל האגף למשאבי אנוש ב'מכבי שירותי בריאות' ארי אור אמר בסיום הביקור כי "הביקור ב'איחוד הצלה' הוכיח לנו שוב כי כשיש רצון ותחושת שליחות ניתן להגיע להישגים אדירים בהצלת חיים כמו שנוכחתי לראות במו עיני. הביקור רק מחזק את העובדה כי השיתוף פעולה בין מכבי לארגון איחוד הצלה הוא חשוב מאין כמותו ותורם רבות לעולם הרפואה ולמען בריאותם של מאות ואלפים. בעז"ה אנו נעמיק עוד ונפתח את השת"פ המבורך ויחד נביא עוד הרבה בשורות טובות לעם ישראל".

בהנהלת 'איחוד הצלה' אומרים כי "כהמשך לביקורו של מנכ"ל מכבי מר רן סער ובכירים נוספים במטה הארצי של הארגון, הייתה לנו את הזכות להעניק למכובדנו מר ארי אור הצצה למוקד 1221 המנהל את פעילות הצלת החיים של כ-5000 מתנדבים הפרוסים בכל פינה ברחבי הארץ. אין לנו ספק כי בכוחות משותפים נרחיב את הפרויקטים הרבים המשותפים במגוון תחומים עם קופת החולים החשובה והמובילה בישראל, למען בריאותו של הציבור הרחב בישראל".

ב'איחוד הצלה' ציינו במהלך הביקור את פעילותו היוצאת דופן של מנהל השיווק למגזר חרדי ב"מכבי" הרב משה שלזינגר אשר פועל גדולות ונצורות להצלחת שיתוף הפעולה בין הגופים".
איחוד הצלה מכבי משאבי אנוש מוקד איחוד הצלה סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד