י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

התעניינות נרחבת בכנס החדשנות הכלכלי הראשון מסוגו בישראל

גם אתם מחפשים את הידע הנדרש והקשרים הנכונים לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהרוויח טוב? הכנס הבא מיועד בדיוק בשבילכם

צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק



כמה פעמים חשבתם לו רק היה לי את הידע הנדרש, כבר הייתי יכול להצליח בעסקים ולהרוויח טוב? מסתבר שאינכם לבד בתחושה זו. רבים מהאנשים המוכשרים המחזיקים בידיהם את הכישורים והיכולות להצליח בעסקים לא עושים את הצעד העסקי הנכון, מאחר שאינם מודעים לניואנסים השונים המרכיבים את השוק העסקי, ולכן מעורר הכנס לחדשנות כלכלית של 'בסדנו' עניין רב בקרב קהל נרחב.

בכנס שיתקיים ביום שני א' אייר במלון רמדה בירושלים, יופיעו בפני המשתתפים מיטב המרצים והמקצוענים בתחום הסטארט-אפים וכן מומחים לזיהוי פוטנציאל של השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל. המרצים ישתפו מניסיונם העשיר כיצד ביצעו את הקפיצה הכלכלית שלהם ואיך ניתן לבחור השקעה מוצלחת.

המשתתפים הרבים שמתעניינים בכניסה לשוק העסקי, יוכלו להעשיר את הידע העסקי שלהם ולהכיר את "המילה האחרונה" של החדשנות הכלכלית בתחומי הסטארט אפ והנדל"ן.

בכנס ניתן יהיה לפגוש באופן בלתי אמצעי את מיטב המקצוענים והבכירים הפועלים במסגרת קבוצת 'בסדנו', ביניהם: אליעזר גרוס, יו"ר ומנכ"ל הקבוצה; קובי ביטון, מנהל תחום השקעות ופיתוח עסקי; שלום סעדון, יועץ עסקי וארגוני (לשעבר בכיר בבנק דיסקונט); מאיר מלול, מומחה לנדל"ן בארה"ב; אבנר פרקש, מנכ"ל 'סקיי סייבר'; עודד אלישיב, מנהל 'אקזיטים' קידום מיזמי הייטק; גיל אייזנר ואלון בן צבי, מנכ"לים משותפים AG-Sense מערכת לניטור ציוד חקלאי; דורון טל, מנכ"ל Articoolo טכנולוגיה ליצירת תוכן; מורדאן טראבלוס, מנכ"ל Spydro אפליקציית דיג תת מימית; ג'קי חזן, מנכ"ל Intervyo ראיונות עבודה וירטואליים; עו"ד אורי מנדלביץ, מנכ"ל Connectoo אפליקציית עדכונים לגני ילדים; ד"ר אילן כהן, שותף בכיר במשרד 'ריינהולד כהן' הגדול בארץ לרישום פטנטים.

בקבוצת 'בסדנו' ערים לביקוש רב מצד הציבור הרחב המבקש להשתתף בכנס החדשנות הראשון מסוגו בישראל אשר במהלכו ניתן יהיה להרחיב אופקים בתחומי ההשקעות והרווחים, ולהכיר מקרוב אנשים, חידושים ורעיונות, לתפוס את ההזדמנות שנקרתה בפניו ולקחת את העתיד הכלכלי שלו צעד גדול קדימה.

על סדר היום: הצגת והשקת שלושת המסלולים המנצחים להשקעה; רצף הרצאות 'טד' של יזמים מהפכניים על חדשנות טכנולוגית ופיננסית; פאנל יזמים החושפים את סודות ההצלחה בהנחיית עודד אלישיב; ומרצה אורח. אחד המשתתפים אף יזכה לטיסה זוגית לניו יורק, ואולי אף להיכנס לתחום העסקים התוסס בתפוח הגדול.

כנס החדשנות הכלכלית יתקיים אי"ה ביום שני א' באייר (16/4) בשעה 19:00 במלון 'רמדה', ירושלים. במהלך הכנס יוגש בר בופה עשיר. ההרשמה לכנס בטלפון: 072-33713478 שלוחה 9, או לחצו כאן

ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים:
,
בסדנו כנס חדשנות כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד