י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ניקוי חלונות

אחת מהמטלות שקשות עלינו לביצוע, היא ללא ספק ניקוי חלונות אבל בכדי לשמור על בית נקי, הדבר הראשון שהכי בולט לעין הם החלונות. יש לנקות בצד הפנימי ובצד החיצוני וכמובן לשאוב ולנקות את המסילות. ניקוי הרשתות והתריסים הם גם חלק בלתי נפרד ממשימה זו. ישנם חלונות שקשה יותר לנקות אותם, כמו חלונות הזזה עם זכוכית כפולה שהם גם כבדים וגם קשה להגיע בהם לכל מקום. רצוי במקרים אלה לפרק אותם , לנקות באמצעות סבון כלים ומטלית, לשטוף, לייבש עם נייר סופג ולעבור עליהם עם ספרי חלונות, רצוי כזה שיש בו סיליקון.

תמונה: pixbay
תמונה: pixbay

ישנם חומרים ביתיים שמשמשים עבור ניקוי חלונות כמו חומץ ונוזל לשטיפת כלים. תוכלו ליצור נוזל ניקוי מיוחד לחלונות שיבריק אותם. קחו דלי מים ומלאו אותו בליטר וחצי של מים חמים, הוסיפו רבע כוס חומץ ושתי כפות של נוזל לשטיפת כלים. יש לטבול ספוג רך בדלי ולנקות את החלון ביסודיות עם כמות נדיבה של החומר שערבבתם. בכדי להסיר לכלוך קשה מהחלון, כגון לשלשת יונים או צואת זבובים שתמיד נדבקת לחלונות וגורמת להם להיות מוכתמים בכתמים לבנים, יש להשתמש במקרים אלה בסכין מקצועית שמנקה חלונות. להסבר המלא על שיטות ניקוי חלונות מקצועי וביתי, הקליקו

bבאיזה סוג של נייר סופג כדאי לנגב חלונות?

רבים משתמשים עם עיתון כאשר הם בשלב הסופי של ניקוי חלונות אך יש להשתמש עם נייר חלק כזה שיהיה רך וסופג שאין עליו כתוביות, מה שעשוי להשאיר סימנים על הזכוכית הנקייה של החלונות. כאשר אתם בשלב של ניקוי מסילות החלון, יש לטבול קיסם אוזניים בחומץ ולעבור בין המסילות. שלב זה נחוץ, היות ולפעמים המסילות מלאות לכלוך מה שמקשה על פתיחת החלון וישחק את גלגלי המסילה. על מנת שהחלונות יישארו נקיים, כדאי לנקות אותם אחת לשבועיים, כך שהניקיון שלהם יהיה קל יותר, מאשר הזנחה של חודשים.

ניקוי חלונות גדולים בווילות

אנשים רבים, שיש להם ווילות פרטיות וחלונות גבוהים וגדולים, מומלץ כי יקראו לחברת ניקיון שתבצע עבורם גם ניקוי חלונות כך שבידיה של החברה מצויים מכשירים וציוד מקצועי לניקוי של חלונות גבוהים במיוחד וכן, ציוד בטיחותי שיגן על העובדים. ניקוי זה, חייב להתבצע ע"י מקצוענים. אם ברצונכם בעבודה שתהיה מקצועית והחלונות יראו מבהיקים ונעימים לעין, גם למי שבא אליכם וגם לכם שתוכלו לראות טוב יותר מבעד לחלון שקוף ומבהיק מניקיון. במוסדות רבים כגון בתי חולים, עיריות ומועצות חשוב להקפיד על מראה מטופח של מבנה ציבורי ולכן מוסדות ציבוריים וחברות, מזמינות באופן קבוע חברת ניקיון.

גם ניקוי של חלונות בבנייני משרדים גבוהים, נעשה באמצעות עבודה בגובה של אנשי מקצועי. עבור עבודה מסוג זה, יש להעסיק עובדים שהם בעלי רישיון לעבודה בגובה וכן, חייב שיהיה מנהל עבודה שיפקח על כל התהליך. לפעמים משתמשים לניקוי החלונות באמצעות במת הרמה או בסנפלינג. על מנת לבחור נכון את חברת הניקיון, יש לברר אם היא מתמחה גם בניקוין חלונות בגובה ואילו חברות גדולות משתמשות בשירותיה של החברה על בסיס קבוע. יש לנקות חלונות בכל תקופה מסוימת, כך שבניין המשרדים ייראה נקי ומצוחצח, מה שיותיר רושם טוב על באי המשרד.

ניקוי חלונות אצל חברת ניקיון עם ניסיון

חברת ניקיון WeClean היא הפתרון לרוב בעיות הניקיון בכלל ולניקוי חלונות בפרט. חברת WeClean מעניקה שירות ניקוי חלונות עד לבית הלקוח והשירות ניתן ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. ע"מ לקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת עבורכם, יש לעיין במחירון ניקוי חלונות או ע"י חיוג מהיר 1700-500-318

ניקוי חלונות ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד