י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אטרקציות בגליל המערבי מבוקר עד לילה

רקחו בדמיונכם את הסצנה המרגשת הבאה: חושך, שאון המים מתנגן באוזן, אור עדין מאיר את דרככם במסע אל תוך פלא גיאולוגי. ראש הנקה בלילה מתעורר לחיים חדשים, העטלפים יוצאים, המים מקבלים גוון יוצא דופן והצלליות על הסלעים מציתות את הדמיון

ראש הנקרה. צילום: ענת הרמוני, פלאש 90
ראש הנקרה. צילום: ענת הרמוני, פלאש 90

 


זוהי רק אחת מהאטרקציות המופלאות שמחכות לכם בטיול משפחתי בגליל המערבי. אזור פורח וססגוני של גבעות ועמקים, אגמים, קיבוצים ומושבים ציוריים. אל תתנו לשלווה להטעות אתכם – יש כאן פעילויות עם הרבה אקשן לחובבי השטח וגם למי שמחפש להתחבר לצד היצירתי שבו.

אספנו ארבע אטרקציות בצפון מערב המדינה... הנאה מלהיבה מהזריחה ועד אחרי רדת החשיכה.

 

מצטיידים בעששיות ויוצאים לדרך
במשך אלפי שנים, מי הגשמים חדרו לסדקים שנפערו בסלע ויצרו את הנקרות – מחילות ומערות ימיות שהתרחבו עם גלי הים שפרצו בתוכם וממשיכים כל יום מחדש להרחיב ולחרוט צורות. ראש הנקרה באור היום היא לא ראש הנקרה בשעות הלילה.

בערב תוכלו לצאת לטיול עששיות שהוא סוג של חוויה מסתורית – ירידה ברכבל התלול והקצר המואר, שתיקח אתכם לחיק הנקרות, בין העטלפים עם הצללות מעניינות ועוד הפתעות. הסיור כולל גם עלייה לגשר עליו עברה הרכבת המנדטורית שהביאה לארץ מעפילים מתובל בסיפור המרתק אודות הפגזת הגשר על ידי המחתרות. לקינוח – מיצג אור קולי המתאר את סיפור הנקרות בליווי אפקטים יוצאי דופן.

 

היכון, הכן, דרייב!
מי שיצא לנהיגת שטח יודע במה מדובר ומי שטרם נהג או נסע, זה הזמן. "טרקטורוני הצפון – אקסטרים בגליל" בכניסה למושב יערה מציעה לכם אקשן על גלגלים. תוכלו לנהוג ברכבי רייזרים לאורך חופי אכזיב, יערות הגליל, תצפית לעבר אגם המונפורט, לימן, גשר הזיו ועוד. יש מגוון מסלולי טיולים לפי בחירה המשלבים גם שתיית קפה, סלסלת פירות, צפייה בשקיעה, הכרות עם פינות חמד ברחבי הצפון. ניתן להזמין טיול מראש בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-18:00.

 

דלעת – לא מה שחשבתם
תשכחו לרגע מזה שהיא פצצה כתומה של אנרגיה, הדלעת יכולה להיות גם פריט דקורטיבי. זה בדיוק מה שקורה בסדנאות החוויות בדלארט, עולם של דלעות נוי, סטודיו מיוחד במושב בצת של האומן יאיר בלאושטיין. יאיר ילמד אתכם איך אפשר להפוך דלעת לחפץ נוי מפתיע ומיוחד על ידי חיתוך, חריטה, צריבה וציור. יש סדנאות למבוגרים וסדנאות לילדים – הילדים יקבלו דלעת ויוכלו להשחיל חרוזים, לצבוע וליצור ממנה כל העולה בדמיונם – בעל חיים, בובה, דמות אהובה. מזכרת הביתה מטיול בלתי נשכח.

מטיילים בגליל המערבי ומחפשים מקום להתארח בו? רשת מלונות מטיילים מציעה לינה בצפון במלונות הרשת בניחוח כפרי במקומות הכי יפים לטייל בצפון ליד האטרקציות האהובות.

טיול בצפון טיול בלילה אטרקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד