י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

התארים הנחשקים במגזר החרדי יוצגו ביום הפתוח של המרכז האקדמי לב בירושלים

התארים בתחומי מדעי המחשב, הנדסה, ניהול והבריאות מאפשרים פרנסה מכובדת והשמה גבוהה • היום הפתוח יתקיים בי"א אייר, לגברים בקמפוס בגבעת מרדכי ולנשים בקמפוס בגבעת שאול • כל המידע שיכול לחולל מהפכה בחייכם

צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90

 


מעגל דורשי העבודה בקרב המגזר החרדי עולה מידי שנה, ולראשונה מאז החלו מדידות ממוקדות מטעם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הפכו העובדים בקרב הגברים החרדים לרוב: ב–2015 חצה הגרף את קו 50% והנתונים מצביעים על מגמה עקבית ומתמשכת זה יותר מעשור. למרות שיעור המועסקים שגדל, לא מעט מבני המגזר החרדי שמבקשים להשתלב במעגל העבודה בישראל נתקלים בבעיות רבות הנובעות בין היתר מהיעדר הכשרה.

המרכז האקדמי לב הוא המוביל בתחומו במגזר החרדי. מדובר במכללה אקדמית-תורנית, המוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המכללה משלבת לימודי טכנולוגיה ויהדות, והלימודים בה מתקיימים בקמפוסים נפרדים לגברים ונשים. שכר הלימוד במכללה הינו אוניברסיטאי וקיימות אפשרויות רבות לקבלת מלגות.

בי"א אייר, 26.4, יתקיים יום פתוח במכללה, כאשר לגברים הוא יתקיים בקמפוס לב בשכונת גבעת מרדכי ולנשים בקמפוס טל בגבעת שאול.

ביום הפתוח שזוכה להתעניינות רבה, יוכלו המבקרים לסובב בין דוכני החוגים ולקבל באופן בלתי אמצעי את מלוא המידע על כל אחת מתוכניות הלימוד תוך מתן מענה לשאלות על מהות התואר, אפשרויות התעסוקה בתחום וכדומה. בין התוכניות: הנדסת אלקטרו-אופטיקה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, הנדסת מערכות תקשורת, הנדסת תעשיה וניהול, מדעי המחשב, חשבונאות ומערכות מידע, מנהל עסקים, סיעוד . B.S.N, ביו-אינפורמטיקה . B.Sc (לנשים בלבד). בלימודי תואר שני: מנהל עסקים .A.B.M, פיזיקה / הנדסת אלקטרו-אופטיקה . M.S, סיעוד M.S.N + Practitioner Nurse. כן ניתן יהיה לקבל מידע על המכינה הקדם אקדמאית.
המבקרים הרבים שצפויים לפקוד את היום הפתוח יוכלו להאזין להרצאה על אפשרויות המלגות הרבות שניתנות לסטודנטים, כמו גם על תנאי הקבלה.

כן יהיה ניתן לקבל מידע על המכינה המתאימה אף היא לצרכי הציבור החרדי ומובילה בתחומה.
המשתתפים יוכלו לסייר במעבדות, במעונות, בבית המדרש, במקווה ובחדר הכושר, על מנת להתרשם בצורה מוחשית מהתנאים המרווחים הניתנים לסטודנטים.

במכללת לב מציעים למתעניינים לשריין מקום מראש! הנרשמים מראש יקבלו שי מהודר ביום הפתוח!
לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל 072-3952824 או הירשמו בטופס כאן:




מכון לב יום פתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד