י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מהפכני: ב-50 יורו תקבלו אוכל גלאט עד דלת המלון

עוד בעיה ברשימת הנסיעה לחו"ל לאדם שומר מצוות נפתרה. מיזם חדש יספק אוכל כשר גלאט עד למלון

כושר בוקינג
כושר בוקינג צילום: כושר בוקינג



מטיילים או אנשי עסקים באירופה, יש לנו בשורה ממשית עבורכם: שני יזמים חרדים, חיים ברכר וברוך פדר, השיקו מוצר קולינרי מהפכני שעתיד לפתור בעיה מרכזית של אנשי עסקים, תיירים ומטיילים יהודים בעולם.

נוסעים שומרי כשרות יוכלו להזמין אוכל כשר וטעים גם למלונות "רגילים" שאינם כשרים, ברחבי אירופה.

אתר כושר בוקינג החדש, מאפשר הזמנת חדרים במלונות אירופאים כולל ארוחות ערב, בוקר וסנדוויצ'ים איכותיים וטעימים למשך היום, ובכך פותר למעשה את הצורך שהיה נחוץ עד כה: להביא מהארץ קרקרים וקופסאות שימורים.

ברוך פדר, בעל חברת התיירות תור עולם, שהקים את המיזם החדש יחד עם שותפים, יוזם ומפעיל נופשים כשרים למהדרין בחו"ל כבר למעלה מעשרים שנה. החברה בראשותו מתמחה בהכשרת בתי מלון וארגון חופשות כשרות ברחבי אירופה.

הוא זיהה את בעיית זמינות האוכל הכשר בעולם כבעיה המרכזית לנוסעים שומרי תורה ומצוות. "מהפכת השמיים הפתוחים והטיסות המוזלות הובילו למצב שיותר ויותר שומרי כשרות, מנצלים את מחירי הטיסה הנמוכים כדי לצאת לחופשות בחו"ל", הוא אומר. ומחדד "גם כשלא מדובר בנופש מאורגן וכשר".

המהפכה שינתה את מה שהיה עד כה. הדרך לבלות בחו"ל הייתה להתארח אצל קרובי משפחה, או להגיע לנופש מאורגן שלוקח מלון שלם, מכשיר אותו ומספק ארוחות מסודרות לאורך החופשה. פדר, למד את שינוי המגמה לעומקה ופיתח מוצר חדש, טעים, וכשר גלאט למהדרין: ה"כושר בוקינג".

המקבילה הרעיונית לכושר בוקינג, היא הזמנת כרטיס טיסה ברשת, לכל מקום בעולם, וסימון V בשדה המסמן את המנה הכשרה בטיסה.

הארוחה של כושר בוקינג מושקעת בנראות, בטעם, בגודל ובכל האביזרים הנלווים (ובכך, היא וודאי לא דומה לארוחה הכשרה במטוס..).

איך זה עובד?

חמש ארוחות גורמה קיימות במיזם: ארבע בשריות ואחת פרווה. בכל קופסה קיימת ארוחה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. חלק מהמנה שנדרש עבורה חימום נמצא בכיסוי כפול – המאפשר שימוש גם בתנור מטבח לא כשר במלון.

המזמין מקבל קופסה אטומה וסגורה עם חותמות כפולות, הכוללת ארוחת ערב מכובדת מזינה ואיכותית, פלוס ארוחת בוקר ארוזה לשימוש בבוקר, ערכות מלאות של כלים חד פעמיים, ואפילו שני סנדוויצ'ים למהלך היום. העלות: הוגנת בהחלט – פחות מ 50 יורו לקופסה.

את האוכל מכינה חברת "הרמוליס" הנחשבת מלונדון, חברה שמספקת קייטירנג וארוחות גורמה גם למחלקות ראשונות וביזנס בחברות תעופה יוקרתיות. הליין של כושר בוקינג תחת כשרות מהודרת של "כדתיא".

עד כה הצטרפו למיזם מספר בתי מלון באירופה. בשלב ההרצה כל הזמנה של חדר במלון הכולל ארוחה - איננה מאושרת מיד. במהלך 24 שעות הבאות מטפלת החברה בקשר מול המלון, מתאמת את שינוע הארוחה ומגדירה את הלו"ז, בסיומו חוזרת אל הלקוח, מאשרת את ההזמנה ומחייבת אותו בתשלום. כושר בוקינג מספקת באופן דומה ארוחות לקבוצות בכל רחבי אירופה, במחיר הוגן ובשירות מצוין. בתקופת ההרצה יפעל השירות ביעדים מוגבלים כמו ברצלונה, קראקוב, וורשה ולונדון.
אירופה ארוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד