י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איך לעזור לפאה לעבור את הקיץ בשלום

עונת הקיץ לא מיטיבה עם הפאות, זה ידוע. מי שעוד לא יודעת את זה, מוזמנת לצאת לחוף עם הפאה המעוצבת ולראות איך בתוך כמה דקות לא נשאר זכר לפן או בייביליס. ניצה ארפי עם כל הטיפים לשמירה על הפאה בעונה החמה

צלם: Lara Savage/ Flash 90
צלם: Lara Savage/ Flash 90





אומנם מזג האוויר מתעתע בנו קצת, אבל הקיץ בדרך ובמלוא עוזו. חלקנו אוהבות את הקיץ וחלקנו ממש שונאות אותו, אבל כולנו צריכות להתמודד איתו. אחת ההתמודדויות היותר מוכרות שחוות הנשים בקיץ הישראלי, זו ההתמודדות עם הפאה.

כן כן, הפאה שלנו עלולה להתייבש מהחום, להיהרס מהלחות ובאופן כללי לא תמיד לשרוד את הקיץ. ביקשנו מניצה ארפי, פאנית ירושלמית, שתיתן לנו כמה טיפים לשמירה על הפאה בעונה החמה והלחה, על מנת להיראות טוב ולהאריך את חייה של הפאה.

"דבר ראשון", אומרת ניצה, "חייבים להקפיד על חפיפה שוטפת. לחפוף לפחות אחת לחודש אם מדובר בפאה רגילה ולפחות אחת לשבוע אם מדובר בפאה בייבוש ביתי, בעיקר אם הפאות נלבשות מדי יום" היא מדגישה.

ניצה מוסיפה דגש חשוב:"הלחות ששוררת בקיץ בעיקר באזור מישור החוף גרועה לפאה, היא עלולה לייבש ו'לגמור' את הפאה, ממש עד נזק בלתי הפיך. עדיף שלא להגיע לאזורים לחים מאד עם הפאה וכמובן שלא ללכת לים או לבריכה עם פאה".



צילום: נתי שוחט/ פלאש 90

את יושבת עם חברות ועושה מנגל? מדורת ל"ג בעומר? העשן והחום שעולה מזיק גם הוא לפאה. ניצה ממליצה לשקול פעמיים אם להגיע למדורות האלה חבושה בפאה או אולי להגיע עם מטפחת 'ספייר' בתיק שתשמש בדיוק למצבים כאלה.

גם אם לא רואים נזק מידי לפאה, כדאי להקפיד על יישום הכללים האלה כיוון שהם שומרים על הפאה ועוזרים לה למשוך שנים רבות במראה טוב
פאה כיסוי ראש ניצה ארפי פאנית עונת הקיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד