י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'איחוד הצלה' נערך לקראת המבצע האבטחה הגדול לאבטחת שלומם של רבבות העולים לציון הרשב"י בל"ג בעומר

מאות מתנדבים, רופאים, חובשים, ופראמדיקים של איחוד הצלה יתפרסו בכל רחבי ההר ב-8 משמרות סביב השעון ויאבטחו את החוגגים • ראשי הארגון בישיבות היערכות עם כל הגורמים המקצועיים • אגף המבצעים נערך למבצע הגדול של השנה

תמונות: דוברות איחוד הצלה
תמונות: דוברות איחוד הצלה צילום: איחוד הצלה



בארגון 'איחוד הצלה' נערכים לקראת המבצע האבטחה הגדולה של רבבות העולים לציון הרשב"י בל"ג בעומר תשע"ח במירון, מבצע שיחל משעות הבוקר של יום רביעי ערב ל"ג בעומר ועד לשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי מוצאי ל"ג בעומר, לאחר מעמדי ההדלקה האחרונים על ההר.

מאות מתנדבים, רופאים, פראמדיקים וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה מכל רחבי הארץ, יטלו חלק במערך האבטחה והסיוע הרפואי לרבבות העולים למירון, והם יפעלו בצוותים ע"פ חלוקה ל-8 משמרות מסודרות בפריסה רחבה בכל המתחמים השונים בהר מירון, במקום אף יוקם חפ"ק מרכזי כבשנים עברו, וימוקמו נקודות ההזנקה לצוותים הרבים, וכמו כן יובאו רכבי שטח מתאימים לפעילות בעת הצורך.

יחידת האופנועים של הארגון תתפרס סביב כל הר מירון בכדי לתת מענה רפואי מהיר ויעיל לכל קריאה שתתקבל הן מהחניונים הרבים בהם ישנם עומסים כבדים בדרך כלל, והן מהמתחמים השונים סביב ההר כולו. ראשי הארגון יחד עם אגף המבצעים של איחוד הצלה, מקיימים בימים אלו ישיבות היערכות בשיתוף כל הגורמים המקצועיים המפקדים על מערך האבטחה במירון בל"ג בעומר, לקראת תחילת המבצע הגדול, וכן לתיאומים אחרונים מול כלל גורמי החירום הביטחון וההצלה שיפעלו במקום.

ראש אגף מבצעים באיחוד הצלה דוד קריספיל מציין כי "כהפקת לקחים מאירועי האבטחה בשנים עברו וכתוצאה מהצלחת המיזם בשנים עברו, יוצבו על ידי איחוד הצלה במתחם ההר 750 שלטי מספרי איזורים שייתלו ב-109 איזורים במירון שיסייעו רבות להגעה מהירה של החובשים וכלל כוחות החירום לפי הפניות שיתקבלו עם המיקום המדויק. למעלה מ-500 מתנדבים שיפעלו במשמרות סביב השעון. עשרות אופנולנסים, רכבי שטח, ואמבולנסים. מספר רופאים שיתנו מענה מיידי למקרים במרפאות שיטפלו במאות המקרים שיגיעו במהלך מבצע האבטחה למוקד החירום 1221 של איחוד הצלה".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים: "ארגון איחוד הצלה על מתנדביו הרבים משלמים בימים אלו את היערכות המקצועית למבצע ל"ג בעומר, המתנדבים מוכיחים את מסירותם בכל שנה מחדש למען הצלת חיים ומסייעים לנו לעבור את מבצע האבטחה בשלום וללא אירועים חריגים במיוחד. אני שמח ומודה על השת"פ המלא עם משטרת ישראל, ויתר הגורמים המקצועיים בשטח, מנכ"ל המקומות הקדושים הרב יוסי שוינגר, מנהל המקומות הקדושים צפון, הרב ישראל דרעי ועוד, על הירתמותם לסייע לפעילותנו תוך דאגה כנה שמתנדבי הארגון יוכלו לפעול בצורה המיטבית והיעילה לאבטחת ההמונים העולים למירון. אנו ממליצים לרבבות העולים כי בכל אירוע חירום רפואי הן במירון והן במהלך הנסיעה לחייג למוקד 1221 של איחוד הצלה בכדי לקבל את המענה הרפואי המהיר ביותר. מזכירים לציבור להיצמד לכללי הבטיחות והזהירות מאש וכן לאור האסונות שאירעו בשנים שעברו ממליצים לנסוע אך ורק בתחבורה הציבורית."









איחוד הצלה רשב''י ל''ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד