י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קיץ בריא עם רגליים בריאות ומטופחות

היא נושאת אותך בנאמנות לאורך כל היום, כל יום. בעזרתה את רצה ועובדת ובעיקר עומדת על גביה במשך שעות רבות ומבצעת את כל המטלות • היא סופגת את כל העומסים וכדאי שתקדישי לה מעט מחשבה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ



קרן דיק, מנהלת המותג 'שול' ברקיט בנקיזר בכמה טיפים חשובים המלמדים כיצד לתחזק את כף הרגל בימי הקיץ החמים וכיצד לטפל ולמנוע בעיות שונות הקשורות בה:

• בימים חמים ולמי שנועל נעליים סגורות, חשוב להקפיד על כללים פשוטים אך חשובים שיסייעו במניעת התפתחות של בקטריות ופטריות בכף הרגל. פטריות מתפתחות באזורי לחות ולכן חשוב לייבש היטב את כף הרגל לאחר הרחצה ולהשתמש בגרבי כותנה נושמות. בנוסף, מומלץ להעניק לרגליים לפחות פעם ביום פסק זמן של אוורור ללא נעליים סגורות.

• למי שסובל מעור יבש בכף הרגל מומלץ לטפל בתופעה עוד לפני שמתפתחים סדקים מכאיבים. זאת תעשו באמצעות הסרת העור היבש מכף הרגל וטיפול בקרמים מרככים ומעניקי לחות. הפצירה החשמלית של "שול" תאפשר לכם להסיר את העור הקשה מכף הרגל בעדינות ובמקצועיות.

• למי שסובל מסדקים מכאיבים בכף הרגל כדאי מאד להשתמש בקרם רפואי המכיל קרטין, זהו חומר שעוזר להתחדשות העור ומסייע בשיקומו תוך ימים ספורים. ל"שול" קרם מקצועי לשיקום כף רגל פצועה וסדוקה, והוא מאושר גם לטיפול ברגליים סוכרתיות ע"י האגודה לחולי סכרת.

• כדאי ורצוי לשמור על שגרת טיפוח בריאה של כפות הרגליים ע"י השרייה מרגיעה שלהן במים פושרים מהולים בתמיסת ניקוי מפנקת לפחות פעם בשבוע, וכן באמצעות שימוש יומיומי בקרם לחות ייעודי לכפות הרגליים שאינו משאיר תחושה שומנית ומעניק להן את ההזנה והטיפוח להן הן זקוקות.

• בימים חמים ומעייפים אלו , מומלץ מאוד להשתמש ברפידות האקטיב ג'ל של Scholl. הרפידות המיוחדות מיוצרות בטכנולוגיית הג'ל הפעיל והן מעניקות תמיכה טובה לקשת כף הרגל ונוחות הליכה כבר מהצעד הראשון.

• לשול, גרביוני Legs Light ייחודיים בצבע ניוד ובעובי 20 דנייר, הגרביונים המיוחדים הם בעלי מגע משי ושומרים על צורתם וצבעם עד ל-50 כביסות! הם מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של דחיסת סיבים המספקת לחץ מדורג מהעקב ולאורך כל הרגל ו בכך הם מסייעים במניעת תחושת העייפות והכבדות ברגלים. ניתן להשיג אותם במגוון מידות וגדלים (וכן בצבע שחור)

חשוב לזכור: כף רגל רכה ומטופחת היא כף רגל בריאה יותר שמאפשרת לך לתפקד טוב יותר. זה לא פינוק או מותרות אלא חלק מאורח חיים בריא.
טיפוח כף הרגל קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד