י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ליצמן מישש את הקנאביס: "נמשיך להילחם בזליגה" • צפו

סגן שר הבריאות ליצמן סייר הבוקר בבית מרקחת שמורשה לספק קנאביס רפואי "אני שמח שהצלחנו להוציא לפועל את הרפורמה. המהלך ימנע סבל מאלה שנדרשים להשתמש בזה רפואית שמתמודדים עם בירוקרטיה מיותרת שקיימת בתחום" • צפו

ליצמן מישש את הקנאביס: "נמשיך להילחם בזליגה" • צפו
חופשי



סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר הבוק (שני) בבית מרקחת של רשת סופר פארם על מנת לבדוק את הפיילוט שהחל בחלוקת הקנאביס הרפואי בבתי המרקחת.

בביקור לקחו חלק מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב ומנהל היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות מר יובל לנדשפט.

"אני שמח שהצלחנו להוציא לפועל את הרפורמה בקנאביס הרפואי. המהלך ימנע סבל מאלה שנדרשים להשתמש בזה רפואית שמתמודדים עם בירוקרטיה מיותרת שקיימת בתחום" אמר סגן שר הבריאות ליצמן. "הקנאביס זה סם ולא מדובר בליגליזציה אלא בהסדרה מעשית לטובת מטופלים שקיבלו אישור מיוחד. נמשיך להילחם בזליגה ולא נאפשר לאלה שאין להם אישור חוקי להשתמש בסמים כפי שמתחייב בחוק. לגבי המחיר בכוונתנו לפקח שלא תהיה עליה במחירים. שמענו שיש התייקרות ואנו נבדוק זאת ונוודא שזה לא קורה".



מהפכת הקנאביס הרפואי שמוביל סגן השר ליצמן יצאה לדרך: במסגרת הפיילוט, החולים יוכלו להגיע לאחד מ-25 בתי מרקחת ברחבי הארץ שישתתפו בפיילוט ולהצטייד בקנאביס הרפואי על פי מרשם. הקנאביס הרפואי יימכר כשקית תפרחת, כשמן או כתכשירים וטבליות, זאת בהצגת הניירות הדרושים בבתי המרקחת.
קנאביס רפואי יעקב ליצמן בתי מרקחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד