י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הושק הקטלוג המרשים של המכירה הסינית למען "איחוד הצלה"

כאות הפתיחה לפרויקט רחב ההיקף למען פעילות הקודש של הצלת חיי אדם ע"י מתנדבי "איחוד הצלה" בכל רחבי הארץ, ולאור קריאת גדולי ישראל שליט"א בנושא חשוב וחיוני זה, הופק בהצלחה הקטלוג המרשים והמפואר של המכירה הסינית שע"י "איחוד הצלה", והוא מופץ בימים אלו בתיבות הדואר בכל רחבי הארץ

הושק הקטלוג המרשים של המכירה הסינית למען "איחוד הצלה"



זו השנה הרביעית ברציפות, בו "איחוד הצלה" עורך מכירה סינית וכפי שבקשו גדולי ישראל במכתבם לקחת חלק במכירה ייחודית זו שכל הכנוסיתה קודש לרכישת ציוד רפואי מציל חיים: "העלויות הכלכליות הנדרשות לרכישת ותחזוקת מכשירי הרפואה הינן מעל כל שיעור, וע"כ באנו לבקש מאחב"י סיוע ככל היכולת בכדי לקיים מפעל גדול זה למען הצלת נפשות, וכבר אמרו חז"ל "כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא".

במקביל, ייערך ללא עלות 'חידון יומי' מהנה עם חידות מאתגרות וסיפורים נפלאים מאת המחנך הנודע הרב ר' יוסף אייזנבאך בו עונים משתתפי החידון את פתרון החידה מהקטלוג. בין הזוכים מתקיימת הגרלה יומית על פרס כפי שיפורסם, ואכן מומלץ לשמור את הקטלוג בכדי להשתתף ב'חידון' המיוחד.

יצוין כי למכירה הסינית שותפים חברות מכבי שירותי בריאות שנתנה את החסות הראשית, ביג ליס רכבים, אינסייד ואורכיד מטבחים.

ב'איחוד הצלה' מייחלים להצלחת ה'מכירה הסינית' ואומרים כי "מדובר במכירה סינית שתשפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצוה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה".

מוקד המכירה הסינית החל לפעול ברציפות, ניתן להצטרף בטל'- 5935*
מכירה סינית איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד