ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

"מלכות וקסברגר" מציגים: המתנה המושלמת לילדי החלק'ה: פנס קסם אור קולי עם סיפורי חז"ל לילדים

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לילדי החלק'ה המתוקים, ב'מלכות וקסברגר' הכינו לגולשי אתר 'בחדרי חרדים' את המתנה המושלמת במחיר מיוחד ובמשלוח חינם עד הבית!

תמונה: בחדרי חרדים
תמונה: בחדרי חרדים



תכירו את ה'מקרנצי'ק' שכבש את לב הילדים, פנס קסם אור קולי מעוצב וצבעוני, המקרין על קיר או תקרה וכך צופים בסיפורי חז"ל באמצעות ציורים מרהיבי עין ופס קול בו של הסיפור. המוצר המהפכני כבש את לב הילדים מרגע השקתו, וגם את לב ההורים שהילדים צופים בסיפורי חז"ל החינוכיים. ל'מקרנצ'יק' מגוון רחב של סיפורים בשפות עברית, אנגלית ואידיש וחווית הצפיה בו מהווה רגעים מיוחדים לילדים הרכים. ניתן להחליף את הסיפורים במכשיר ובכך ליהנות משעות רבות של הנאה חינוכית לילדים.

את החוויה המיוחדת לילדים מעביר "קופל'ה", המספר את הסיפור בסגנונו הייחודי והמרתק. התמונות המוקרנות על הקיר הינן ציורים מרהיבים כמסורת "מלכות וקסברגר" אשר יכניסו את הילדים לתוך עלילת הסיפור.

וכעת חבילה מיוחדת מתנה לילדי החלק'ה המתוקים עבור גולשי 'בחדרי חרדים', החבילה כוללת מכשיר מקרנצי'ק מעוצב וצבעוני, קלטת סיפור לבחירה, שנאי לחיבור לחשמל, תיק קיץ קופלה, מחזיק מפתחות בובת קופלה במחיר מיוחד של 349 ₪ במקום 411 ₪ והמשלוח חינם !

לחצו כאן ותועברו למבצע הבלעדי >



מלכות וקסברגר מרקנצ'יק חלקה ל''ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד