י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אחרי מאבק מול ירון דקל - גולן יוכפז יפוצה בחצי מיליון שקל מגלי צה"ל

יוכפז מונה ב-2013 למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ עשר. בשיחה שקיים לאחר מכן עם מפקד גל"צ לשעבר, סיכמו השניים על המשך עבודתו של יוכפז בתחנה במתכונת מצומצמת. אולם לאחר מכן חזר בו דקל מהסיכום

אולפן גלי צה"ל. צילום אילוסטרציה: תומר נויברג, פלאש 90
אולפן גלי צה"ל. צילום אילוסטרציה: תומר נויברג, פלאש 90 צילום: תומר נויברג, פלאש 90



מנכ"ל חדשות עשר, גולן יוכפז, יפוצה על ידי תחנת השידור גלי צה"ל בכחצי מיליון שקל. יוכפז יפוצה לאחר שנאלץ לעזוב את גלי צה"ל בהחלטה של המפקד הקודם, ירון דקל.

יוכפז, שכיהן בשורת תפקידים בגלי צה"ל והיה מגיש יומן הבוקר, מונה ב-2013 למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ עשר. בשיחה שקיים לאחר מכן עם דקל, שהיה אז מפקד גל"צ, סיכמו השניים על המשך עבודתו של יוכפז בתחנה במתכונת מצומצמת, כולל הגשה חלקית של יומן הבוקר.

ואולם לאחר מכן חזר בו דקל מהסיכום, והודיע כי לאור מעברו לחדשות עשר הוא ייאלץ לעזוב את גל"צ. דקל טען כי קיים ניגוד עניינים בעבודתו של יוכפז במקביל כמנכ"ל חדשות עשר וכמגיש בגלי צה"ל. בעקבות כך הגיש יוכפז לפני ארבע שנים תביעה, באמצעות עורכי הדין סיגל פעיל וזוהר גיפס, על סך 1.3 מיליון שקל, נגד גלי צה"ל ומשרד הביטחון, בטענה לפיטורים שלא כדין ותביעת פיצויים.

ביה"ד האזורי לעבודה קבע היום (א') כי דקל חזר בו מההיתר שהעניק ליוכפז לעבוד במקביל בשתי המשרות, וכאשר חזר בו הוא הפר עמו את ההסכם. עם זאת, לא כל טענותיו של יוכפז התקבלו. בית הדין פסק על גלי צה"ל לשלם ליוכפז 221 אלף שקל פיצויי פיטורים, 140 אלף שקל הפרשי שכר, וסכומים נוספים עבור פיצוי על הפרת הסכם והוצאות משפט.

הזכייה של יוכפז בתביעה מצטרפת למאות אלפי שקלים שנאלצה גלי צה"ל לשלם לעובדיה לשעבר, לאחר שנאלצו לעזוב את התחנה בתקופתו של המפקד הקודם דקל – בהם גלעד אמיליו שנקר, דליק ווליניץ, טלי טננבוים ואחרים.
גלי צהל גולן יוכפז ירון דקל ערץ עשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד